Bil tv
Fra : Ukendt

Dato : 17-01-09 16:33

Jeg ved ikke om dette link har været sendt.
For godt ½ år siden startede man op med mctv og har nu fulgt op med biltv.
http://tvbil.dk/forside.htm

--
Venlig hilsen
Bo S.

Fra : Mogens

Dato : 17-01-09 17:09

"Bo S." <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om dette link har været sendt.

Søg og du skal finde...

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-09 18:36

> Søg og du skal finde...

Det har du sikkert ret i,

Men et svar som......linket har været sendt, eller, nej det har ikke været
sendt, havde ikke taget længere tid at skrive....

Fra : Peter_C

Dato : 17-01-09 22:58

"Bo S." <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om dette link har været sendt.
> For godt ½ år siden startede man op med mctv og har nu fulgt op med biltv.
> http://tvbil.dk/forside.htm

Jeg har ikke hørt om det før ihvertfald. Det skal helt sikkert kigges
igennem.

MVH Peter C: