Hestevognen brager frem
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-01-09 23:17

HESTEVOGNEN BRAGER FREMAD
Fordi Krutte har stukket hesten med en syl i røven.

Fra : Per H

Dato : 15-01-09 00:13

On Wed, 14 Jan 2009 23:16:38 +0100, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> skrev:

>HESTEVOGNEN BRAGER FREMAD
>Fordi Krutte har stukket hesten med en syl i røven.

Hm ja så var der jo ingen grund til at få Opelen reperet.

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-01-09 00:40

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> On Wed, 14 Jan 2009 23:16:38 +0100, Åge Halldorsson
> <aa.h@post.tele.dk> skrev:

> Hm ja så var der jo ingen grund til at få Opelen reperet.

> Mvh
>
> per

Nej det....... Og de brager virkelig frem. Det er ikke engnag løgn. For at
bruge Kruttes ord. Det brager løs, med de stenhjul de har på.
Jeg er sikker på at folk vil gå mere og mere over til hestevognen og det er
ikke bare for at fodre hesten, de vil gå over til den. Det er
ikke bare nostalgikere. Hestevognen har store fordele i forhold til
automobil-køretøjet (Opelen som du også kalder den). Folk har
optaget, at man ikke skal hælde benzin på den. (det skulle da være for at
brænde den af). men det vil man ikke gøre. Den er nemlig billig
i drift og man sidder komfortabelt i den, hvis man medbringer en sæk med
vat. Jeg tror det næste år vil vise at næsten alle vil gå over til
hestevognen. Spørg selv Krutte.
Måske de der komme hestevogne med indbygget pladespiller og
kortbølgeradio. Det er langt bedre et automobilkøretøj.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-09 02:23

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hm ja så var der jo ingen grund til at få Opelen reperet.
> --

Næeh eller Puch Maxi'en med mælkekassen bagpå fra Fur Andelsmejeri