Futurama: Into the Wild Green Yonder premi~
Fra : Henrik Laursen

Dato : 15-01-09 17:49

Udenmærket, så kom der endelig en release date på den 4de Futurama film:
Into the Wild Green Yonder.
I USA udkommer den på DVD d. 24 Februar

--
Henrik Laursen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-01-09 22:55

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> Udenmærket, så kom der endelig en release date på den 4de Futurama film:
> Into the Wild Green Yonder.
> I USA udkommer den på DVD d. 24 Februar

Uhm nice :D
Har allerede de 3 andre film, så nu kan jeg glæde mig til noget nyt Futurama
igen :)

Mvh
Benjamin

Fra : Henrik Laursen

Dato : 19-01-09 11:48

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> wrote in

> [...]
>
> Uhm nice :D
> Har allerede de 3 andre film, så nu kan jeg glæde mig til noget nyt

Vi kan kun håbe på at de pludselig finder på at lave nogle flere.
Der var kun planlagt 4 film fra starten.

--
Henrik Laursen