Mickey Rourke
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 15-01-09 04:01

er der nogen af jer der kan huske titlen på den film hvor han spiller ira
mand ?

evt hvor den kan købes ?

jeg har den på long play kopi af kopi på whs :(

bedste hilsner
Bo

Fra : Søren Blom

Dato : 15-01-09 06:28

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i
> er der nogen af jer der kan huske titlen på den film hvor han spiller ira
> mand ?

Kan ikke lige finde den med IMDB.com men tager jeg ikke meget fejl, så
spiller bob hopskin Præst i den film

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-01-09 09:04

Søren Blom <soren@blom.dk> enriched usenet with:

> Kan ikke lige finde den med IMDB.com men tager jeg ikke meget fejl, så
> spiller bob hopskin Præst i den film

Da jeg spurgte IMDB om film, hvor Bob Hoskins og Mickey Rourke har spillet
sammen, gav den mig følgende:
A Prayer for the Dying: http://www.imdb.com/title/tt0093771/

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-01-09 13:09

On Thu, 15 Jan 2009 06:28:00 +0100, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

>"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i
>>

>Kan ikke lige finde den med IMDB.com

Det kan jeg heller ikke ...

> men tager jeg ikke meget fejl, så
>spiller bob hopskin Præst i den film

ja det gør han nemelig ...

en i øvrigt fremragende film - det undre mig nogen gang hvad der ikke
løbende er på dvd markedet ...

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint (stephen king)

Fra : Noone

Dato : 17-01-09 00:05

On Thu, 15 Jan 2009 04:00:31 +0100, "Bo Mørch Mogensen"
<usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
>mand ?
>
>evt hvor den kan købes ?
>
>jeg har den på long play kopi af kopi på whs :(

Ja, den hedder ganske rigtigt "A prayer for the dying" på engelsk og
"Messe for en morder" på dansk. Fremragende film!

Den findes på DVD, men desværre kun på region 1.

Jeg bestilte den selv hjem fra USA for 4 - 5 år siden. Vistnok via
amazon.com

MVH,
Anders