Etniske restauranter i London
Fra : Otto

Dato : 15-01-09 17:42

Vi skal til London, og vil gerne prøve en god indisk restaurant.
Problemet er, at når vi har prøvet en indisk restaurant, har vi ikke
haft succes, og jeg synes endda ikke maden har været speciel god, men
det skyldes sikkert, at vi ikke kender nok til maden, så vi ikke forstår
at vælge de rigtige retter i de rette mængder og i den perfekte rækkefølge.
Selv her i Danmark har det givet problemer f.eks. på en kinesisk
restaurant, som har dim sum på menuen.
Hvor mange bestiller man og hvordan komponerer man resten af måltidet.
Har du nogle gode tommelfingerregler?

Mvh. Otto

Fra : jos

Dato : 15-01-09 21:43

Otto wrote:
> [...]
> f.eks. på en kinesisk restaurant, som har dim sum på menuen.
> Hvor mange bestiller man og hvordan komponerer man resten af måltidet.

vi er heller ikke kendte med valg af fremmede retter, men har næsten altid
været heldige.
- måske fordi vi aldrig har været bange for at spørge tjenerne tilråds???

finn

Fra : Sten Schou

Dato : 16-01-09 10:24

"Otto" <ottostiedlxxxx@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> restaurant, som har dim sum på menuen.
> Hvor mange bestiller man og hvordan komponerer man resten af måltidet.

Husk, restauranter med mad fra det engelske køkken også er etnisk....det er
de faktisk alle....
Men hvad størrelsen på portioner angår, så ved tjenerne som regel besked.

Hilsen Sten

Fra : Nina

Dato : 16-01-09 22:15

Hej

Jeg kom straks til at tænke på vores besøg på en libanesisk restaurant i
London - den var SÅ god! Efter at have tjekket feriebilleder får jeg
følgende information: 1 Connaugt Street.
Det var en rigtig pæn restaurant, men den var ikke specielt dyr, mindes
jeg.

- Nina