Mobilt bredbånd florida
Fra : Steen Hansen

Dato : 14-01-09 21:45

Nogen der kender til ovenstående, hvad det koster at købe en sådan i
usa. evt link til forhandlere.

Steen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 14-01-09 23:34

On Wed, 14 Jan 2009 21:45:06 +0100, Steen Hansen <test@test.dk> wrote:

>Nogen der kender til ovenstående, hvad det koster at købe en sådan i
>usa. evt link til forhandlere.

Jeg har tidligere prøvet at finde sådan et i USA, men alle
mobilselskaberne, som jeg har kigget på, vil have et abonnement for 2
år.... Det har stort set været umuligt at finde noget, der var
pre-paid.
--
Lars Ehlers

Fra : Ulvir