/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
CBR 600 F er svær at komme uden om :-).
Fra : MKS - 74


Dato : 15-01-09 21:10

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=52268

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/


 
 
Jens Jacob Bager Jen~ (15-01-2009)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 15-01-09 21:53

Jeg er især vild med denne sætning:"Har motorcyklen kørt på den rigtige
type motorolie og er denne skiftet ud med fornuftige intervaller (helst
6000 km eller derunder), så holder også kædestrammeren og støddæmpningen
rigtig, rigtig længe". Fnis.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95
Polyteknisk MC og Ténéré.dk



MKS - 74 (15-01-2009)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 15-01-09 22:03

On Thu, 15 Jan 2009 21:53:10 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<jens@bager.info> wrote:

>Jeg er især vild med denne sætning:"Har motorcyklen kørt på den rigtige
>type motorolie og er denne skiftet ud med fornuftige intervaller (helst
>6000 km eller derunder), så holder også kædestrammeren og støddæmpningen
>rigtig, rigtig længe". Fnis.

Ja - tosse .

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/


Futte & Co. (15-01-2009)
Kommentar
Fra : Futte & Co.


Dato : 15-01-09 22:04

Jens Jacob Bager Jensen skrev:
> Jeg er især vild med denne sætning:"Har motorcyklen kørt på den rigtige
> type motorolie og er denne skiftet ud med fornuftige intervaller (helst
> 6000 km eller derunder), så holder også kædestrammeren og støddæmpningen
> rigtig, rigtig længe". Fnis.
>

Nååe, "pling" det er derfor cyklen føles som gummi i svingene, der er
for gammel olie på motoren klart klart
Jeg må til at skifte olie hver dag

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70
Victoria KR26N Aero, 1954, til salg
Triumph T120R Bonneville, 1969

tp (15-01-2009)
Kommentar
Fra : tp


Dato : 15-01-09 23:21


"Jens Jacob Bager Jensen" <jens@bager.info> skrev i meddelelsen
news:496fa23b$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg er især vild med denne sætning:"Har motorcyklen kørt på den rigtige
> type motorolie og er denne skiftet ud med fornuftige intervaller (helst
> 6000 km eller derunder), så holder også kædestrammeren og støddæmpningen
> rigtig, rigtig længe". Fnis.


jep, det er sjædent at MC artikler er helt gennemførte, det må vi vist leve
med...

Men pointen om at mange er smadret eller skadet, den holder. Sidste år
købte jeg en CBR600 91 for lige at "lege lidt" og så skyde den af igen. Mit
eneste krav var at den skulle være originale farver og uden brud i
plastikken. Stand derudover var jeg ligeglad med. Det var faktisk svært at
finde en uden skader, så mange af dem har været nede at ligge. Dét taget i
betragtning, så kan man jo godt genoverveje sætningen om at det er en god
begynder. næppe...

Nå, men jeg havde da 3 sjove uger inden jeg var tilbage på 1000ccm+
maskinerne igen

Mvh TP



Henrik Nielsen (16-01-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 16-01-09 22:19

Et minus at den er svær at finde i så god stand som en VFR.... Er det et
minus ved cyklen? (jeg kan ikke se det, men måske de ikke kunne komme i
tanke om nok minusser... ) Den kører vel lige godt/dårligt uafhængigt af
hvor mange flotte VFR'ere der kører...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.



Jesper Pedersen (17-01-2009)
Kommentar
Fra : Jesper Pedersen


Dato : 17-01-09 15:04
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste