Massive Marine bedlampe
Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 16-01-09 17:28

Hej!

Vi har fået stjålet en bedlampe. Lampen er fabrikeret af Massive, som
desværre ikke findes længere.

Lampens artikelnummer er: 71160-00

Den er sidst set i et katalog fra 2006 hvor dens artikelnummer er:
16026/30/10

Er der nogen som kan hjælpe mig med at skaffe den, eller én som ligner den?
Se billede af den her:

http://www.massive.dk/docs/user_produkt_produkt_id.asp?gruppeID=3&gruppe=Udendørs%20lamper&typeid=&type=Bedstander&produktid=989

Jeg vil gerne have netop den lampe, eftersom det er én ud af 4 som er blevet
stjålet. Muligheden er naturligvis også at skifte alle 4 ud med bedlamper
som findes i handlen nu, men jeg vil gerne forsøge dette først.

Peter

Fra : mugge

Dato : 16-01-09 21:35

Er vel den her:

http://www.lightingathome.co.uk/marine-post-p-3633.html

mugge

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 17-01-09 17:01

Hej mugge!

Tak for info, så er den bestilt.

Med venlig hilsen
Peter

Fra : mugge

Dato : 17-01-09 17:47

Hvad ender porto i for sådan en?

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 17-01-09 18:12

Forretningen du henviste til, ville ikke sende varer uden for England, så
jeg Googlede lidt, og fandt en anden forretning som jeg kunne handle med.

http://www.massivelighting.co.uk/

Håndtering og forsendelse løb op i lige knap 10 £. Så det var jo til at have
med at gøre.

Hilsen
Peter