Flytning af beton-grill
Fra : Leo Havmøller

Dato : 15-01-09 09:39

Jeg har en beton-grill ligesom denne her:
http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=742&pf_id=6070904
Den skal flyttes til et andet sted i haven.

Delene er limet sammen med betonklæber.
Hvordan skiller jeg den bedst ad?

Leo Havmøller.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-01-09 02:58

On Jan 15, 9:38 am, Leo Havmøller <rtx...@nospam.nospam> wrote:
> [...]
> Den skal flyttes til et andet sted i haven.

Skærer delene fra hinnanden med en bajonetsav og så limer dem sammen
igen bagefter.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Jørgen

Dato : 15-01-09 20:00

Leo Havmøller wrote:

> [...]
> http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=742&pf_id=6070904
> Den skal flyttes til et andet sted i haven.

De umulige forslag skal også på bordet:
a. Hæv den op med nogle donkrafte, og sæt hjul under. Kør den derefter på
nogle plader. Bedst når der er frost i jorden.
b. Med tømmer kan der muligvis laves en "svævebane" som den løftes op i. 12
mm nylontov skulle være tilstrækkeligt (brudstyrke = 2.210 kg)

- jørgen

Fra : Leo Havmøller

Dato : 16-01-09 06:44

> [...]
> 12
> mm nylontov skulle være tilstrækkeligt (brudstyrke = 2.210 kg)

Så skal der også være en hjælper til at videofilme den nærmest uundgåelige
katastrofe

Leo Havmøller.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 16-01-09 22:01

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev

> Så skal der også være en hjælper til at videofilme den nærmest uundgåelige
> katastrofe

Katastrofe? Skulle den ikke skilles ad?

--
M.V.H.