Hvilken bil er dette?
Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 15-01-09 22:44

Jeg har fundet 2 billeder af en Lamborghini Gallardo på en hjemmeside, men
er mere interesseret i at vide hvilket mærke/model den hvide bil ved siden
af er.

http://www.zop.dk/bil2.jpg
http://www.zop.dk/bil3.jpg

Så kan vi altid se på om pengene også rækker til den

-Lasse

Fra : Mogens

Dato : 15-01-09 22:47

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.zop.dk/bil2.jpg
> http://www.zop.dk/bil3.jpg
>
> Så kan vi altid se på om pengene også rækker til den

Lotus Elise

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 15-01-09 22:57

> Lotus Elise

Det var I da ellers enige om.
Tak for hjælp

-Lasse

Fra : Mogens

Dato : 15-01-09 23:05

> Det var I da ellers enige om.
> Tak for hjælp

Your welcome - enige og hurtige

Fra : Henrik B.

Dato : 16-01-09 21:24

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> "Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse

> Lotus Elise

Er det ikke Lambo som kommer med en hybrid, baseret på netop Elise'n?

--
Saab 9-5 Aero Estate sælges!

Er du til Saab?: http://www.saabklub.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-01-09 21:09

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in news:4970ecfd$0$56780
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Er det ikke Lambo som kommer med en hybrid, baseret på netop Elise'n?

Tror du tænker på Tesla'en. En el-drevet sportsvogn bygget over en Elise.

http://www.teslamotors.com/

Fra : Rune

Dato : 15-01-09 14:47

On 15 Jan., 22:44, "Lasse Hoelgaard" <sn...@fedt.dk> wrote:
> [...]
> af er.
>
> http://www.zop.dk/bil2.jpghttp://www.zop.dk/bil3.jpg
>
> Så kan vi altid se på om pengene også rækker til den

Det er en Lotus Elise...

Mvh Rune

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-01-09 22:47

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har fundet 2 billeder af en Lamborghini Gallardo på en hjemmeside, men
> er mere interesseret i at vide hvilket mærke/model den hvide bil ved siden
> af er.

Det er en Lotus Elise.

--
Mvh Per