Kortest på literen
Fra : Carsten Andersen

Dato : 14-01-09 09:03

Hej,

Bilzonen har lavet en liste over de biler der ikke kører så forfærdelig
langt på literen, se plads 6 og 7
Sikken et selskab at komme i.

Carsten

Fra : Janner

Dato : 14-01-09 12:02

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Bilzonen har lavet en liste over de biler der ikke kører så forfærdelig
> langt på literen, se plads 6 og 7
> Sikken et selskab at komme i.
>
> Carsten

Ja det kan vi nok se *S* link mangler

Fra : Carsten Andersen

Dato : 15-01-09 09:15

"Janner" <notvalid@notvalid> skrev i en meddelelse

> "Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det kan vi nok se *S* link mangler

Irriterende at jeg skulle glemme det, nu kan jeg ikke finde det igen.

Carsten

Fra : .J.S...

Dato : 15-01-09 16:19

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> wrote in message

> "Janner" <notvalid@notvalid> skrev i en meddelelse

> Irriterende at jeg skulle glemme det, nu kan jeg ikke finde det igen.
>
> Carsten

Var det den her :
http://www.bilzonen.dk/hotlist/Kortest-paa-literen?alttemplate=bilzonendk_hotlist

Godt man ikke har sådan en Suzuki

Fra : Kent Glerup

Dato : 15-01-09 19:02

..J.S... skrev:
> "Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> wrote in message

> Var det den her :
> http://www.bilzonen.dk/hotlist/Kortest-paa-literen?alttemplate=bilzonendk_hotlist
>
> Godt man ikke har sådan en Suzuki

Vidste skam godt at det var/er en skodvogn, men at det stod så slemt til :(
men jøsses hvor teksten øverst da bare passer til Suzuki'en

/Kent Glerup

Fra : Tom

Dato : 15-01-09 20:11

"Kent Glerup" <kent@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> skrev i en meddelelse

> Vidste skam godt at det var/er en skodvogn, men at det stod så slemt til
> :(
> men jøsses hvor teksten øverst da bare passer til Suzuki'en

hehe, har nu også fået en Chevy Astro ned omkring de 4 Km/l på tysk motorvej

--
Tom

Fra : Kent Glerup

Dato : 15-01-09 20:20

> hehe, har nu også fået en Chevy Astro ned omkring de 4 Km/l på tysk motorvej

Hvis jeg endelig skal opleve at køre 4-6 km/l, så skal det under ingen
omstændigheder være i en Wagon R+!
Hov vent! Hvis man nu smed en Hayabusa maskine med noget seriøs
trykladning i skidtet... såhhh :)

/Kent Glerup

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-01-09 20:40

Kent Glerup skriver:

> Hvis jeg endelig skal opleve at køre 4-6 km/l, så skal det under ingen
> omstændigheder være i en Wagon R+!
> Hov vent! Hvis man nu smed en Hayabusa maskine med noget seriøs
> trykladning i skidtet... såhhh :)

Så blev den nok slet ikke sjov at køre i....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kent Glerup

Dato : 15-01-09 20:54

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Kent Glerup skriver:
>
> Så blev den nok slet ikke sjov at køre i....

Bare jeg én gang kunne få lov at møde en gejlet Bimmer i et lyskryds

/Kent Glerup

Fra : Armand

Dato : 16-01-09 00:20

Kent Glerup skrev:

> Bare jeg én gang kunne få lov at møde en gejlet Bimmer i et lyskryds

Og så er vi tilbage ved Ellerten med dækrøg på striben i Odense

--
Armand.

Fra : Leonard

Dato : 16-01-09 14:31

Armand wrote:

> Og så er vi tilbage ved Ellerten med dækrøg på striben i Odense

Det var i Albanigade første gang, til et amerikanertræf, flere år før
fænomenet Striben opstod.

--
Leonard
Hellere komme forsent i dette liv end for tidligt til det næste ...

Fra : Armand

Dato : 16-01-09 15:26

Leonard skrev:

> Det var i Albanigade første gang, til et amerikanertræf, flere år før
> fænomenet Striben opstod.

OK!
Synes også at der var noget med dét og at sammenhængen i historien også
passede bedre dermed.

Men 'striben' forklarer vel i grunden bedre hvad sagen drejede sig om
overfor folk der ikke nødvendigvis bor i nærheden af Odense :-/

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 16-01-09 15:57

Den med en cbr900 fireblade motor i ? - Der også har optrådt i DR Store Nørd
program ?

Rimeligt godt "skohornet" at få den motor derned

Men der var nu ikke meget sleeper over den ... Så er det lidt sjovere med
en stor v8 midt i en transit eller astrovan eller bagi en morris ....

/A

Fra : Leonard

Dato : 16-01-09 16:13

Armand wrote:

> Men 'striben' forklarer vel i grunden bedre hvad sagen drejede sig om
> overfor folk der ikke nødvendigvis bor i nærheden af Odense :-/

Det ved jeg ikke om det gør.
Striben er for mig noget med en art dragræs på havneområder/industri.
Da det nåede til Odense blev det desværre holdt på Stigevej, som er en
4 sporet vej med boliger på begge sider, så det var ligesom dømt til at
blive anmeldt og tiltrække politi og udvikle sig til ballede.

I begyndelsen af 90'erne var der tradition for at amerikanertræffets
deltagere cruisede op og ned af Albanigade en times tid lørdag aften,
hvilket lukkede gaden temmeligt brutalt for anden trafik og tiltrak en
masse tilskuere, men der blev ikke kørt vildt ræs kun brændt noget dæk
af i nogle kogere. Politiet lod det passere, vel i erkendelse af, at
der ikke skete noget vildt og farligt.

Ellerten brillerede ved at trille op på siden af en kæmpeslæde og da
der blev grønt trak den 2 tynde sorte streger ned over åen og forsvandt
så ud af byen. Rygtet fortalte at det var en 500ccm MC-motor, men det
blev aldrig nøjagtigt bekræftet hvilken motor det var.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 16-01-09 17:06

Leonard wrote:
> Rygtet fortalte at det var en 500ccm MC-motor, men det
> blev aldrig nøjagtigt bekræftet hvilken motor det var.

Jeg ved ikke om det er den øverste her, men det er da nærliggende at tro:
http://www.ellert.info/special.htm

Fra : Armand

Dato : 16-01-09 17:31

Leonard skrev:
> Armand wrote:
>

> Ellerten brillerede ved at trille op på siden af en kæmpeslæde og da
> der blev grønt trak den 2 tynde sorte streger ned over åen og forsvandt
> så ud af byen.

Ja, man kan næsten se det for sit indre øje )

> Rygtet fortalte at det var en 500ccm MC-motor, men det
> blev aldrig nøjagtigt bekræftet hvilken motor det var.

VF500 á 70hk har jeg ladet mig fortælle!

--
Armand.

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-01-09 20:22

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> hehe, har nu også fået en Chevy Astro ned omkring de 4 Km/l på tysk
> motorvej

Så er det da også gået hen over stepperne.....

Min Astro trak engang fra en VW LT35 kassevogn op ad bakken på
motorvejen umiddelbart syd for Ålborg, det der pissede gutten i VW
totalt af var at jeg havde brormands CV på slæb.....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Claus Frørup

Dato : 15-01-09 23:12

Isang tao pinangalanan, .J.S... nagsulat:

klip

>Var det den her :
>http://www.bilzonen.dk/hotlist/Kortest-paa-literen?alttemplate=bilzonendk_hotlist
>
>Godt man ikke har sådan en Suzuki

Det må være en fejl. Så meget benzin kan sådan en lille motor slet
ikke bruge.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : N/A

Dato : 16-01-09 00:23

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 14-01-09 14:23

On 14 Jan., 09:02, "Carsten Andersen" <dubl...@yahoo.dk> wrote:
> Hej,
>
> Bilzonen har lavet en liste over de biler der ikke kører så forfærdelig
> langt på literen, se plads 6 og 7
> Sikken et selskab at komme i.

Så du Top Gears test af benzinøkonomi i sportsvogne . En Ferrari gik
1,6 miles på en gallon ( mumle mumle dvs. 650 m/l).

Benny

Fra : Leo_Jensen

Dato : 15-01-09 02:17

On 15 Jan., 09:15, "Carsten Andersen" <dubl...@yahoo.dk> wrote:

> Irriterende at jeg skulle glemme det, nu kan jeg ikke finde det igen.
>
> Carsten

Min halvgamle Jaguar XJ 3.2 viser 25-27 l/100km i snit når den
konstant køres kold, dvs ture på 1-2-3-4 km. Heldigvis bliver det så
til gengæld ikke så mange km. Så er det godt at få den på motorvejen
og ned på det halve forbrug...
Forbruget under max acceleration er 100 l/100km idet 100 km/t
passeres. Igen er det godt at det ikke tager mange meter at få det
overstået.

MVH Leo

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 15-01-09 11:43

On 15 Jan., 19:01, Kent Glerup <k...@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> wrote:

> Vidste skam godt at det var/er en skodvogn, men at det stod så slemt til :(
> men jøsses hvor teksten øverst da bare passer til Suzuki'en

Nå nå. Ford Galaxy 2,3 benzin kan også. Prøv så at smide et ton
værktøj og reservedele ind bag i den.
Kør så fra Aalborg ned for at tage den første færge fra molslinien.
Den var så aflyst og nu skulle jeg over broen med en rimelig hastighed
for at nå min aftale i Ballerup. Resultat 4,6 km/l.

Benny

Fra : Anders Majland

Dato : 16-01-09 15:54

> [...]
> Den var så aflyst og nu skulle jeg over broen med en rimelig hastighed
> for at nå min aftale i Ballerup. Resultat 4,6 km/l.

Tror det passer meget godt for gennemsnittet af de håndværkerbiler der er
med mod jyllands torsdag eftermiddag ... De bliver tilsyneladende trukket af
en kraftig hjemve.

Fra : thl

Dato : 15-01-09 13:01

> [...]
> Hej,
>
> Bilzonen har lavet en liste over de biler der ikke kører så forfærdelig

Der er da noget helt rivende galt med de tal.
I England har de da ikke de problemer
Used Suzuki Wagon R+ review most economical: 1.2 47.9 mpg(miles
per gallon)

mon ikke det skulle have været 6l pr 100km

mvh
Thorbjørn

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-01-09 21:04

On Thu, 15 Jan 2009 12:01:17 -0800 (PST), thl <lykkebo47@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Used Suzuki Wagon R+ review most economical: 1.2 47.9 mpg(miles
>per gallon)
>
>mon ikke det skulle have været 6l pr 100km

Der er da sikkert et eller andet kvajhoved med røde ører, når man skal
forklare hvordan l/100 km bliver til km/l ))

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 15-01-09 13:39

On 15 Jan., 16:18, ".J.S..." <mr_nob...@nowhere.com> wrote:
> "Carsten Andersen" <dubl...@yahoo.dk> wrote in message

> Var det den her  :http://www.bilzonen.dk/hotlist/Kortest-paa-literen?alttemplate=bilzon...
>
> Godt man ikke har sådan en Suzuki - Skjul tekst i anførselstegn -

Fnis. Vidste godt at der var anatører ansat hos bilzonen, men at de
ikke ved at nogle steder i verden skrives der km/l og andre steder der
l/100 km er rystende. Tror at tallet er hentet i England der står den
til 2 gallon per 100 miles svarende til 18-19 km/l

Bilzonen er lige så seriøse som EkstraBladet

Benny

Fra : Armand

Dato : 16-01-09 00:23

hojvaelde@gmail.com skrev:
> [...]
> til 2 gallon per 100 miles svarende til 18-19 km/l
> Bilzonen er lige så seriøse som EkstraBladet

Tværtimod!
Jeg ser fejlen som at Bilzonen netop har implementeret "egne erfaringer"
á opgivelser fra deres egne annoncer i listen.
At der så ligefrem er to sælgere der har rod i begreberne er jo ikke
deres fejl!

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 16-01-09 00:23

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 16-01-09 12:41

On 16 Jan., 15:54, "Anders Majland" <See.Signat...@Address.invalid>
wrote:

> Tror det passer meget godt for gennemsnittet af de håndværkerbiler der er
> med mod jyllands torsdag eftermiddag ... De bliver tilsyneladende trukket af
> en kraftig hjemve.

Hm.. Det her må så fald være udve

Benny