"Jura-kvantespring" mod pirater og hooliga~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-09 11:09

"Jura-kvantespring" mod pirater og hooligans
Venstres ordfører er i JP 14.1 citeret for at ville udvide statens
strafmuligheder med FODBOLDSKARANTÆNE når fodboldvold og hooliganisme bliver
alt for ujtålelig.
En hærgetg togkupe vises over overskriften "Hårdere straf for
fodboldsbøller"
Men svarer det ikke til at udvide administrativ straf i stil med at visse
ulækre mænd må ikke sole sig på offentlige arealer på Nørrebro uanset de
ikke har brudt nogen lov? Eller straffe racister med at de ikke må benyttte
pølseboder - eller offentlige transportmidler - eller at deres koner må ikke
gå i seng med dem.
Staten skal straffe med brug af relevante strafmidler dvs : bøder, fængsel,
samfundstjeneste, hefte, tilhold, frakendelse af autorisation, konfiskatioin
af ejendele osv
Det er et skråplan at fodboldsdommerens karantæneuddelinger ikke er med
ansættende klubchef som øverste ankeinstans. Skal en indbrudstyv på et
landshold skyde to mål for at få det anerkendt som et?
Karantæne svarer til firmaansættelse og selvom vi har en kattelem med
frakendelse af advokatbestalling ved groft skattesnyd , så er det noget rod.

Det er det også at vi losser pirater af i deres eget land - selvom Somalias
kystlinie er så lang at losses piraterne af fjernest fra deres landsby kan
det svare til at straffe en Nuuk-grønlænder ved at sætte ham af ti kilometer
inde på indlandsisen.
Vi har forladt at forkrøble en dømt og det er betænkeligt at genindføre
pryglestraf hvis ikke der er en gennemtænkt storstilet juridisk nytænkende
lovændring herom.

MIN LØSNING er at politiet registrerer alle fodboldsfans der har været i
raseret kupe og konfiskerer værdier fra dem. Og vedr vold på banen så
udbygges nuværende skillelinie mellem hvornår fodboldsdommer og hvornår
juradommer skal straffe. David Nielsen dom var klog
((( men det er pinligt at klubben ikke har afklaret om man må bevidst undgå
at vinde. De er altså bange for lys på aftalt spil når gambling-økonomi, som
nok er et kæmpeproblem i alle lande)))

Vedr pirater skal vi indføre en grad af dødsstraf som vi jo allerede har
vedr nødværge.
Du har ret til at skubbe hr A ud fra altanen hvis det er eneste værn mod at
han skyder dig, og tilsvarende skal det være legalt at aflive snese af
angribende pirater med håndgranat og pistol hvis de giver indtryk af at være
farlige for skibets besætning - hvilket jo kan betyde et langt større antal
aflivninger.
Undertiden skal de sættes af fjernt fra bopæl i eget land, og selvfølgelig
beslaglægges alle våben, stiger og både.
Irreversible skader skal ikke kunne ske, fx placering så langt væk at de dør
af tørst får de når hjem, for hvis deres lands regering påpeger justitsmord
skal det undersøges og en vis ankemulighed og kompensation skal vi håndhæve.
Det er skandaløst at Absalon afsendtes uden offentlig meddelelse af
manglende juraafklaring og køreplan for sådan og lappeskrædderi om at dømme
pr krigsret

Fra : Lars Løth

Dato : 14-01-09 19:41

> Det er skandaløst at Absalon afsendtes uden offentlig meddelelse af
> manglende juraafklaring og køreplan for sådan og lappeskrædderi om at
> dømme pr krigsret

Der er vel næppe tale om nogen krigsret da der er tale om ganske almindelige
kriminelle, men vi kan da lave et lille Guantanamo på Anholt, så behøver vi
slet ingen domstol, og det vil vel egentlig passe dig bedst!

Venligst

Lars

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-09 21:58

"Lars Løth" <lat@rdaf.dk> skrev i meddelelsen

> Der er vel næppe tale om nogen krigsret da der er tale om ganske
> almindelige kriminelle, men vi kan da lave et lille Guantanamo på Anholt,
> så behøver vi slet ingen domstol, og det vil vel egentlig passe dig bedst!

Untermensch=affaldsmennesker=fremmede

Lad Danmark nøjes med kontakt med dem der kan gavne os - eller folk kan
privat hjælpe via Care, Folkekirkens N ødhjælp

Vi skylder ikke noget til 3verdensfolk der formerer sig så eksplosivt at de
for at overleve må blive sørøvere . Dem bør vi skyde på, hvis det er
bæredygtigt , internationalt set

Dem eller os. Det er for dyrt at vi laver guantanamo på Anholdt - advar dem
og så skyd

Gaza er eksempel på mennesker med asocialle vaner mere end naziernes.
De forsørger ikke sig selv og forlanger andre skal og de angriber og har
selv mistet deres land via terror

Palæstina før 1948: national selvstændighed er løgn
Hamas satser på ynk. Vesten er fuld af unge "på jagt efter en sag at kæmpe
for" og i alle aldersgrupper æder danskere råt, en skør myte om at "
Israels overgreb" mod landets "retmæssige " ejere svarer til hvis Danmark
pludselig havde besat Skotland eller den polske østersøkyst. Eller Tyskland
pludselig havde besat Svejts.
Eller USA tog Mexico , eller Kina tog Philipinerne eller Rusland tog
Afghanistan eller Indien tog Nepal eller Ægypten tog Ethiopien eller
Venezuela tog Panama.

Faktum er, at antallet af beboere af Gaza og Vestbred, som har forfædre ,
som engang har følt sig som borgere i en nation med rødder og
fædrelandsstolthed , er sandsynligvis NUL!
Et par hundred år fra Moses til Jesus boede der jøder, som opførte sig
dumstolt provokerende (Hamas-agtigt) overfor Rom og tabte landet ved
oprørsforsøg (Masada, Jerusalem-tempel-ødelæggelse år 70).
Fårehyrder fra naboterritorier er sidenhen flyttet ind og er blevet
beskattet af de magtfuldeste araber-høvdinge i regionen , og jøder er
kommet retur - men havde ikke mere ret end Kønigsberg-tyskere har ret til at
tilbagetage byen , nu Kaliningrad, fra russerne. Krig er krig og tabt er
tabt.
Da korstogene arrangeredes af en klog pave, der ønskede Europa krigstrænet i
tide mod den katastrofale Islam-ekspansion i årene efter Muhamed, så
mislykkedes det at tilbagegive jøderne "Deres hellige land" , og siden har
der boet fattige fårehyrde-muslimer, der i bedste fald ejede en kamel og et
telt og som næsten aldrig havde skøde på et hus eller landområde, for de var
især slaver/fæstebønder under rigmænd, der forpagtede jord til dem og
indkrævede hovedparten af produktionen.
Det nærmeste en stabil fred, hvor man var "herre i eget hus" er 9
århundreder fra korstog til 1900.
Besøgene erobrere var i denne periode især Napoleon, men i slutningen af
1800-tallet skete en sær romantisk tilstrømning, som er berørt i Selma
Lagerløfs "Jerusalem" og William Blakes digt af samme navn og den rige
britiske jøde Montefiores planer om at ride til "sit gamle land" på et
æsel.
Når sådanne kristne og især jødiske eventyrere og eskapister dukkede op og
ville købe land af de lokale, så var det velset af ejerne, der fik ti gange
markedsprisen for gold ørken - med eller uden får. De havde ikke selv
forstand på at bore brønde og kunstvande, hvilket kubutz-aktivister var
ferme til - på land de havde købt.
Fiskerbyer ved Jordanflod og Middelhav var de eneste byer og levede bl.a. af
at servicere pilgrims- og turist-rejsende idet der er mange "hellige steder"..
Allerede før WW1 gik det op for fæstebøndernes ledere, at jøder var nogle
arrogante naboer, der hævnede sig lynhurtigt, når deres tyende myrdedes, -
og man havde jo troet, at et nyt mindretal ville have ydmyg dhimmi-adfærd -
men jødernes dygtige militser betød, at problemet var lille.
Så opstod WW1 mellem bl.a. UK og Tyskland,
og i 1914 valgte Tyrkiet at alliere sig med tyskerne, og de fleste ejere
af land i Gaza og Vestbred sad i Istanbul og havde større problemer end, at
deres fogeders små pengestrømme stilnede af..
Lawrence of Arabia blev af den britiske general Allenby sat til at samle
regionens arabere om at erobre Damaskus men briternes løse hensigtserklæring
om at skabe arabisk nation holdt man ikke.
Den rige jøde Rotschild og snese af rige NewYork jøder lånte penge til UK,
der ellers havde tabt til tyskerne, og de fik til gengæld en "Balfour-erklæring"
om, at jøder skulle have land i Palæstine hvis tyskerne tabte. Noget for
noget.
1918-freden fandt på at lade briterne bestyre en sært "mandat-område" som
jøder og muslimer skulle dele.
Stridighederne øgedes, fordi jøderne nu følte, at de ejede broderparten af
landet - og på få årtier kom jøder til at dominere regionen mellem de
gammeltestamentelige byer, TelAviv, Jaffa, Haifa, Jerusalem, Betlehem,
Jeriko osv især efter Suez-krise , 6 dages og YomKippur krigene 1956-75
Der blev aldrig lovet et land til muslimerne(ligesom BZ aldrig lovedes et
hus) , men jøderne fik i 1948 anerkendt en egentlig nationalstat (og havde
nok også fået det uden holocaust).
Når muslimer mange-gange-årligt fra 1918 til 2009 har udført terror mod
jødiske civile, er det blevet staffet næsten hver gang, og jøderne har
sikret sig stadig større ingenmandsland/sikkerhedsmargin som legitim
beskyttelse af jøder, og dette har været alibi for at fundamentalistiske
nationalist-jøder har skabt stadig større bosættelser med rige landbrug,
og kun når jøder selv har stoppet dette (og revet egne venners huse ned) er
den gradvise jødiske dominans af 90-98 % af landet blevet sat LIDT tilbage
Da STORE ANTAL muslimer blev udvist fra, hvor de havde boet et par årtier =
OUTFLUX, efter krigene 1956-75 opblomstrede antijødisk muslim-nationalisme i
nabolandene, hvor jøder længe havde boet med ydmyg dhimmistatus, og et lige
så stort antal af disse jøder tvang værtslandene nu til at rejse til deres
troesfæller i Israel - altså INFLUX = outflux.
Der er stor retfærdighed i at lade denne tendens fortsætte og lade olierige
araberlande tage imod Gaza og Vestbred muslime, for der er lige så frugtbart
land, som er ubenyttet i fx Jordan og Libanon, og olielandene kunne let
pumpe grundvand op, så større og frugtbarere plantager kunne opstå.
Afviser de at bruge penge på således at "indskrumpe muslimland" så kunne
Vesten overtales - og vi betaler langt mere i nødhjælp p.t.
Danmarks væsentligste interesse i den banale konflikt mellem hæderlige jøder
og løftebryudende muslimer er, at muslimernes brug af egne civile som
skjold, bør kunne få alle danskeres øjne op for, at denne kultur har ingen
respekt for menneskeliv og kan ikke integreres her,
(( selvom vor egne autonome er dygtige til at efterligne
muslim-psykopatien.))

Bo 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-09 01:58

> [...]
> så behøver vi slet ingen domstol, og det vil vel egentlig passe dig bedst!

Som erfaren ulandsarejder tror jeg ikke at vi skal videreføre traditionel
ulandshjælp - og Guantanamo-bebyggelser er dyre og dårlige vedr alt

Mange andre lider mer end Gaza-beboerne.
Jeg har i Ægypten, Pakistan, Afghanistan, Tanzania og Malawi rejst i
slumkvarterer hvor sult og mangel på rent vand var så slem som i Gaza by

Kun fordi der er spektakulær krig kræver man særlige mad-gaver til
palæstinenserne

Vi får ikke sande oplysninger om lægehjælp-behov.

Også de er nok helt normale for ulandsforhold
i dissse Israel-naboområder.

Hvorfor skal vi netop hjælpe Israels fjender og ikke andre ?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-09 08:48

"Lars Løth" <lat@rdaf.dk> skrev i meddelelsen

> Der er vel næppe tale om nogen krigsret da der er tale om ganske
> almindelige kriminelle,

Begrebet "krigs-ret" handler om konflikter mellem nationer der nødvendiggør
at der fældes dom, uden at anklagede får alt bevismateriale at se.

DK har modtaget så mange ulands-personer der har terrorist-tilknytning at
afvigelser fra traditionel perfektionistisk retspleje, ikke kun handler om
flygtninge på tålt ophold a la tunserne

Der vurderes af fagfolk at det eneste der hindrede et kvantespring i retning
af kollektiv straf vedr Kurt Vesttergaards plageånder var at de og tegneren
havde været så meget på TV at vælgerne ikke var parat til "justgering til
den ny tid" - men her i det ny år er tiden moden.

Skandaler med pirater og gaza-borgers fyren raketter i flæng mod Israelske
civile har nok modnet det danske folk

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-09 03:38

> [...]
> så behøver vi slet ingen domstol, og det vil vel egentlig passe dig bedst!

Lad dog vær at skrive offftopic

I en debat om politik eller jura er målet hvad passer FÆLLESSKABET bedst og
du er fixeret på hvad gavner et enkelt individ bedst