En hånd med: fastestgrowingreligion.c
Fra : fastestgrowingreligi~

Dato : 13-01-09 23:13

Jeg er ved at lave en internetside: fastestgrowingreligion.com – (kun
halvt færdig) hovedsageligt i starten med fokus på dokumentation, der
skal modgå den ofte gentagne myte om at islam er den hurtigste voksende
religion. (i virkeligheden er det naturligvis kristendommen - el.
zarathustrianisme hvis man regner i %). Men også på siden er en
nyhedsstrøm, som lige nu ligger på forsiden.

Men jeg har bidt over lidt mere end jeg kan klare og kan ikke være alle
steder på en gang, så hvis der er nogle personer der er interesseret og
har et par ledige minutter en gang i mellem (det kræver ikke så meget)
ville der være helt super hvis i kunne tænke sig at hjælpe med til at
opdaterer nyhedsstrømmen. I virkeligheden er det bare samlingen her:
http://beeqube.com/collection/ch der skal opdateres hvis man falder over
en nyhed man mener er relevant, så bliver det automatisk opdateret over
på fastestgrowingreligion siden.

Hvis interesseret, så opret en bruger på beeqube,com og skriv mig her:
adminFJERN_DETTE@fastestgrowingreligion.com så giver jeg adgang til
nyhedssamlingen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-01-09 16:22

fastestgrowingreligion skrev i

[ ... ]
> Hvis interesseret, så opret en bruger på beeqube,com og skriv mig her:
> adminFJERN_DETTE@fastestgrowingreligion.com så giver jeg adgang til
> nyhedssamlingen.

Er der mon nogen grund til at man skulle svare dig, når du end ikke vil være
bekendt at skrive under dit eget navn?

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-01-09 21:37

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.dewnull> skrev i en meddelelse

> Er der mon nogen grund til at man skulle svare dig, når du end ikke
> vil være bekendt at skrive under dit eget navn?

Noget tyder på, der er tale om en Rune Skardhamar:
http://samspade.org/whois/fastestgrowingreligion.com

Der er mange hits på Google:
http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGLJ%2CGGLJ%3A2006-42%2CGGLJ%3Ada&q=%22Rune+Skardhamar%22&meta=

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : fastestgrowingreligi~

Dato : 14-01-09 22:27

Andreas Falck skrev:
> fastestgrowingreligion skrev i
>
> [ ... ]
>
> Er der mon nogen grund til at man skulle svare dig, når du end ikke vil
> være bekendt at skrive under dit eget navn?

Jeg havde faktisk slet ikke tænkt på det. Jeg skriver ikke så meget på
NewsNet og ved faktisk ikke hvordan man sætter underskrift på
nyhedslæseren (Thunderbird, Mac – som ikke virker ret godt). Hvorfor er
det så vigtigt? Du kan som Jens Brun jo let slå op hvem der ejer domænet.

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-01-09 08:20

fastestgrowingreligion skrev i

[ ... ]

> [...]
> nyhedslæseren (Thunderbird, Mac – som ikke virker ret godt). Hvorfor
> er det så vigtigt? Du kan som Jens Brun jo let slå op hvem der ejer

Tja, når du ikke engang har viljen til at svare på spørgsmålet og fortælle
lidt, så har det bestemt ikke nogen interesse.

God sommer

Fra : fastestgrowingreligi~

Dato : 16-01-09 00:45

Andreas Falck skrev:
> [...]
>
> Tja, når du ikke engang har viljen til at svare på spørgsmålet og
> fortælle lidt, så har det bestemt ikke nogen interesse.

Ok. Det er nok for det bedste. Og god sommer til dig.

Fra : Cyril Malka

Dato : 16-01-09 11:06

In article <4d9d8$496e58a3$5748340d$3681@news.comxnet.dk>,
fastestgrowingreligion <adminREMOVE_THIS@fastestgrowingreligion.com>
wrote:

> Jeg havde faktisk slet ikke tænkt på det. Jeg skriver ikke så meget på
> NewsNet og ved faktisk ikke hvordan man sætter underskrift på
> nyhedslæseren (Thunderbird, Mac ­ som ikke virker ret godt).

Thunderbird virker ganske fint til Mac, både PPC og Intelmac. Men det er
en mailer og den er ikke særlig omfattende som newsreader.

Til Mac kan du bruge MT-NewsWatcher, som er gratis og ganske udmærket:

<http://www.macupdate.com/info.php/id/7174>

Eller også i den betalende del er der både MacSoup (som jeg ikke bryder
mig om, men rigtig mange er glade for det):

<http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html>

Og Unison som er ganske udmærket også:

<http://www.panic.com/unison/>

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
Følg mig på twitter: http://twitter.com/cyrilmalka
.... Catholic - which I was until I reached the age of reason.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-01-09 21:32

"fastestgrowingreligion" <adminFJERN_DETTE@fastestgrowingreligion.com>
skrev i en meddelelse news:6fb1$496d11ef$5748340d$18000@news.comxnet.dk

> [...]
> bliver det automatisk opdateret over på fastestgrowingreligion siden.
>
> Hvis interesseret, så opret en bruger på beeqube,com og skriv mig her:

Hvem er du?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.