Plæneklipperdel til børne ATV?
Fra : Maia Bak

Dato : 13-01-09 17:07

Med fare for at jeg går ind på min bedre halvdels områder, - vil jeg
forespørge om der findes en "plæneklipper" som man kan montere på en
børne-ATV eller om det er en konstruktion man (læs min mand!) selv skal rode
sig ud i at lave....

/Maia

Fra : Anders Majland

Dato : 13-01-09 19:17

> [...]
> forespørge om der findes en "plæneklipper" som man kan montere på en
> børne-ATV eller om det er en konstruktion man (læs min mand!) selv skal

Den "nemme" måde at få en plæneklipper på sådan en er en efterhængt
cylinderklipper - som du sikkert kan se brugt på den nærmeste golfbane ...
Men prisen på dem gør at det nok er billigere at købe en brugt havetraktor
og så lokke børnene* til at køre ræs på den istedet ...

* Må de så heller ikke - kan ikke lige huske aldersgrænsen men de skal være
temmeligt store. mener at aerinder noget med 12-15 år

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-01-09 22:44

> * Må de så heller ikke - kan ikke lige huske aldersgrænsen men de skal
> være temmeligt store. mener at aerinder noget med 12-15 år

16 år.
Men det gælder kun rent forsikringsmæssigt - om der også er et forbud mod at
de kører maskiner privat, er jeg knap så sikker på.

Mvh Maria

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-01-09 01:35

On Jan 13, 5:06 pm, "Maia Bak" <m...@Fjernheaven.dk> wrote:
> [...]
> forespørge om der findes en "plæneklipper" som man kan montere på en
> børne-ATV eller om det er en konstruktion man (læs min mand!) selv skal rode

Vil du så have børnene skal køre rundt med den ?
Ikke særlig forsvarligt.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....