Reservedele til brusekabine
Fra : Jesper Hartoft

Dato : 13-01-09 00:16

Hejsa,

da vi købte vores hus for godt 10 år siden, var der en glimrende
brusekabine i badeværelset, den er så ved at være slidt og hjulene der
holder dørene er gået i stykker.
Der står Megius på dørenes glas og Google peger på en italiensk
producent og en dansk forhandler der hedder Bad & Stil.
Den danske forhandler fortæller mig at de ikke kan skaffe reservedele,
deres henvendelser til fabrikken bliver blot ignoreret - pragtfuldt.

Da det nu engang er lettere at skifte hjulene, hvis jeg kan finde nogen,
end at skifte hele brusekabinen, har jeg brug for hjælp

Jeg har taget nogen billeder som kan ses her:
http://imageload.dk/files/c3e7b5672e8d34d074e1a109e066a7c8.jpg
http://imageload.dk/files/65c38827080c592c3d7577870226bce9.jpg
http://imageload.dk/files/0b9e4ad5b9e0721d609e466998ddf328.jpg
http://imageload.dk/files/8edac84cefb738a2872af79f3d906343.jpg

Som det kan ses på billederne, er det to forskellige hjul, skruerne er
lidt forskellige på forsiden og selve gevindet er i to tykkelser.

Er der nogen der kan henvise til en dansk butik med disse hjul eller
evt. har nogen gamle liggende?

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar