HVad koster en sporing af en
Fra : Hougaard

Dato : 13-01-09 20:30

hej
står og skal have sporet min ford escort st.
men er i tvivl om hvad sådan noget koster...

bor i randers

Fra : Brian H

Dato : 13-01-09 22:00

"Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> hej
> står og skal have sporet min ford escort st.
> men er i tvivl om hvad sådan noget koster...

Jeg har hørt priser fra 340,- og højere selvf. Det var Quickpot og bilen var
en Fiat Uno. Det er ca. 2år siden.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 14-01-09 07:12

> Jeg har hørt priser fra 340,- og højere selvf. Det var Quickpot og bilen
> var en Fiat Uno. Det er ca. 2år siden.

I Randers skal man bare holde sig fra quickpot, det er ikke værd at ligge
sine penge der, jeg taler af bitter erfaring

Stef

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-01-09 22:51

Hej!

Hougaard wrote:

> står og skal have sporet min ford escort st.
> men er i tvivl om hvad sådan noget koster...

Omkring en 400,- plejer at kunne gøre det. Har en '96'er og den er
blevet sporet et par gange efterhånden (kantstensparkering og skift af
styrkugler).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : tommy

Dato : 14-01-09 01:02

"Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> står og skal have sporet min ford escort st.
> men er i tvivl om hvad sådan noget koster...
>
> bor i randers

Har en '94'er og den er
blevet sporet i december 08 ga ca 440,- hos agl

tommy

Fra : Carsten Andersen

Dato : 14-01-09 08:56

"tommy" <ib@ib.se> skrev i en meddelelse

> "Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har en '94'er og den er
> blevet sporet i december 08 ga ca 440,- hos agl
>

> tommy

Hej,

Så tror jeg sgu at jeg er blevet røvet. Jeg gav 750,- for min '95 st.car og
det var i 2004

Carsten Andersen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-01-09 01:30

On Jan 13, 8:30 pm, "Hougaard" <jo...@tdcadsl.dk> wrote:
> hej
> står og skal have sporet min ford escort st.
> men er i tvivl om hvad sådan noget koster...
>
> bor i randers

Jeg har lige fået sporet min 306'er, det kostede 835 kr ved SDS.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....