Mon det er for at dække over at hun faldt ~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-01-09 04:58

Mon det er for at dække over at hun faldt i søvn ?

http://ekstrabladet.dk/112/article1109071.ece

Jeg tror ikke spøgelseslastbilen bliver fundet....

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : alexbo

Dato : 13-01-09 13:21

"Christian B. Andresen" skrev

Næh, det tror jeg ikke.

" Min chauffør havde kun kørt i 11 minutter"

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-01-09 06:47

On Jan 13, 1:20 pm, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> "Christian B. Andresen" skrev
>
> Næh, det tror jeg ikke.
>
> " Min chauffør havde kun kørt i 11 minutter"

Så er der nok en anden lastchauffør som er livsfarlig derude.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-01-09 23:22

Christian B. Andresen skrev:
> Så er der nok en anden lastchauffør som er livsfarlig derude.

Beskrivelsen "diskret" kunne pege på en udenlandsk lastbil. Og nogen af
dem har et lidt aparte forhold tilsøvn.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 13-01-09 15:24

Christian B. Andresen havde fået den ide at fortælle:
> Mon det er for at dække over at hun faldt i søvn ?
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1109071.ece

Det tror jeg da ham her var..

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 13-01-09 16:15

Martin Vollert havde fået den ide at fortælle:

http://ekstrabladet.dk/112/article1108612.ece

Fra : N/A

Dato : 13-01-09 23:22

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-01-09 16:04

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

Mon det er for at dække over at hun faldt i søvn ?

http://ekstrabladet.dk/112/article1109071.ece

Jeg tror ikke spøgelseslastbilen bliver fundet....

Det er blevet umoderne at sige at det var et dyr ... :)

--
Per

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-01-09 22:30

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg tror ikke spøgelseslastbilen bliver fundet....
>
> Det er blevet umoderne at sige at det var et dyr ... :)

Jeg synes ærlig talt, at det er groft, at man ud fra et par linjer i en avis
mener sig berettiget til at antage at en person er fuld af løgn m.m.
Hvis man kendte lidt mere til historien, ville man vide, at det var en
erfaren person, som er vant til at møde på det tidspunkt af morgenen,
hvorfor der ikke er nogen grund til at antage, at hun skulle være faldet i
søvn m.m. Hvor mange bliver trætte af at køre efter 11 min?
Derudover ville man vide, at den påståede sovende chauffør umiddelbart før
undvigemanøvren var kørt gennem en chikane, som hun slap fint igennem,
hvorved hun iøvrigt også var nede i fart og netop var påbegyndt
acceleration, da den ukendte lastbil kom.
Jeg aner intet om, der var en ukendt lastbil eller ej, og jeg kender ikke
den pgl., men at hænge en person ud på den måde på grund af et par linjer i
en avis, synes jeg simpelthen ikke I kan være bekendt.
At man kan tænke sit, hvis man har fantasi til det er en ting, men at hænge
nogen ud på så tyndt et grundlag - æv.

Kurt

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-01-09 02:52

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hvorved hun iøvrigt også var nede i fart og netop var påbegyndt
> acceleration, da den ukendte lastbil kom.

Hun var altså nede i fart og så kommer der en modkørende, der kører godt
til? Godt den modkørende også undgik hendes hænger, som må have forladt
hendes kørebane et sekund senere..

Hvad mon forsikringen siger, hvis man indrømmer en søvn?

--
Per