Endnu engang nyt i Totempo
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-01-09 12:44

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1109188.ece

De holdt ikke længe
Men måske de "nye" selskaber kan klare det bedre.
Det er jo ikke første gang deres direktør er den slags igennem.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 14-01-09 23:30

> De holdt ikke længe

Nu er en betalingsstandsning jo et udtryk for et økonomisk pusterum.
Mig bekendt fortsætter de da...

Er dette konkursbo også ham måske? -> www.luksusbilsalg.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-01-09 00:46

On Jan 14, 11:30 pm, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:

> Nu er en betalingsstandsning jo et udtryk for et økonomisk pusterum.
> Mig bekendt fortsætter de da...´

Ville du indgå aftaler med et firma i betalingsstandsning ?
En betalingsstandsning er IMO et tegn på en mulig snarlig død for
firmaet.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Mogens

Dato : 15-01-09 17:09

> Ville du indgå aftaler med et firma i betalingsstandsning ?
> En betalingsstandsning er IMO et tegn på en mulig snarlig død for
> firmaet.

Nope - det er en mulighed for rekonstruktion, hvor man netop forsøger at
gøre en aftale med kreditorerne. Det er der mange positive eksempler på..

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-01-09 17:13

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> Nope - det er en mulighed for rekonstruktion, hvor man netop forsøger at
> gøre en aftale med kreditorerne. Det er der mange positive eksempler på..

Jeg tror kun at der er tale om en kort frist til Totempo, da begge deres
bankforbindelser selv er meget slemt ude (Roskilde Bank og Fionia Bank).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-01-09 17:10

> Nu er en betalingsstandsning jo et udtryk for et økonomisk pusterum.

Ja men det er jo ikke ligefrem et sundhedstegn.

> Mig bekendt fortsætter de da...

Joda, men med en del fyringer/nedskæringer:
http://www.motormagasinet.dk/artikel/VisArtikel.aspx?SiteID=MM&Lopenr=101190034

> Er dette konkursbo også ham måske? -> www.luksusbilsalg.dk

Mig bekendt har Arne Boesen ikke noget med luksusbilsalg.dk at gøre.
Jeg har dog hørt flere historier om Arne Boesen, at han tidligere har været
involveret i konkurser.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-01-09 01:13

On Jan 15, 5:09 pm, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:
> "Christian B. Andresen" <t...@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Nope - det er en mulighed for rekonstruktion, hvor man netop forsøger at
> gøre en aftale med kreditorerne. Det er der mange positive eksempler på..

Men du glemte lige at svare på om du vil indgå aftaler med et firma i
betalingsstandsning ?

Fra : Mogens

Dato : 16-01-09 18:21

> Men du glemte lige at svare på om du vil indgå aftaler med et firma i
> betalingsstandsning ?

Nej, det glemte jeg ikke at svare på :)