Vurdering af hjemmeside
Fra : fh@oursite.dk

Dato : 12-01-09 03:02

Hej
Er af kunde bedt om en vurdering af http://www.oursite.dk/hl/ -
konstrueret af anden webdesigner.
Her er nok noget at kommentere på - har du et input?
På forhånd tak.
Vh.
Flemming

Fra : Holst

Dato : 12-01-09 11:17

fh@oursite.dk wrote:

> Er af kunde bedt om en vurdering af http://www.oursite.dk/hl/ -
> konstrueret af anden webdesigner.
> Her er nok noget at kommentere på - har du et input?

Ja, prøv i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Fra : Lasse Hedeby

Dato : 12-01-09 16:13

wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> konstrueret af anden webdesigner.
> Her er nok noget at kommentere på - har du et input?

Bl.a. er siden ikke valid:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.oursite.dk%2Fh
l%2Findex.html&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&
group=0

Fade effekten som benyttes er også kun understøttet af IE da det
er en MS effekt.

Menuen er ikke tydelig nok på siden, og ser er den over i købet
sorteret fra højre mod venstre.

Hvis du ønsker et professionelt design eller et godt tilbud kan
du se noget af mit arbejde på http://www.hedeby.net/Referencer/
og der findes også priser.

Mvh.
Lasse

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-01-09 16:17

Lasse Hedeby skrev:

>Hvis du ønsker et professionelt design eller et godt tilbud

hvis du mangler arbejde, kan du søge job via dk.opslag.stillinger

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 12-01-09 22:13

Lasse Hedeby wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> sorteret fra højre mod venstre.
>
> Hvis du ønsker et professionelt design eller et godt tilbud kan

Sjovt at du validerer andres sider.
Hvordan er det nu lige din egen side validerer??
Nåe ja den var endnu være end den du har valideret her

PerR

Fra : DADK

Dato : 12-01-09 23:56

fh@oursite.dk wrote:
> [...]
> konstrueret af anden webdesigner.
> Her er nok noget at kommentere på - har du et input?

Utrolig godt lavet!

Hvis jeg skal komme med et kritikpunkt, så er det baneneret, den røde farve
ift den blå baggrund og der ikke sker noget