Brug af Quark Xpress Tags
Fra : Dan Henriksen

Dato : 27-07-01 10:53

Hej alle.

Skulle der være en venlig sjæl der ved hvor jeg på nettet kan læse og lære
alt om brugen af Xpress Tags. (helst på dansk)

Dan Henriksen

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 29-07-01 12:32

Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> Hej alle.
>
> Skulle der være en venlig sjæl der ved hvor jeg på nettet kan læse og lære
> alt om brugen af Xpress Tags. (helst på dansk)
>
> Dan Henriksen

Det ved jeg faktisk ikke. Men en god idé er at lave et dokument og så
eksportere det med tags. Heraf kan du se hvordan de skal defineres når
de skal den anden vej!

Så vidt jeg ved begrænser de sig til ren tekstbehandling og det skulle
jo uden videre kunne udledes på ovenstående måde.

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : macsteen

Dato : 30-07-01 17:59

Det er så vidt jeg husker udmærket beskrevet i manualen.

in article 1ex93k1.lc8btvhhuph2N@[10.1.128.10], Stig Leerbeck at