DFM T-shirts
Fra : RacingBabe

Dato : 27-07-01 09:57

Der har jo været en del snak om at det er svært at finde hinanden til div.
træf o.l.

Derfor har jeg lavet et forslag til hvordan man kunne lave nogle t-shirts.

Jeg kan godt lave dem mod et beskedent beløb, hvis man selv skaffer en
t-shirt. Trøjen skal nok helst være hvid, når man tænker på logoets farver.

Har lagt et forslag inde på dk.binaer

Meld endelig tilbage.

/ Jeanne, SV650S

Fra : Tony

Dato : 27-07-01 10:12

> Har lagt et forslag inde på dk.binaer

Gider du maile det til mig? Der er et eller andet galt med orange, for der
kommer ikke nogen indlæg i binær.

Tony

Fra : RacingBabe

Dato : 27-07-01 10:18

> Gider du maile det til mig? Der er et eller andet galt med orange, for der
> kommer ikke nogen indlæg i binær.
----------
Er mailet.

/ Jeanne, SV650S

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 27-07-01 10:59

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in
<3b612e0a$0$6030$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

Hej

>Der har jo været en del snak om at det er svært at finde hinanden til
>div. træf o.l.

He he he. Ja det kan jeg snakke med om

>Derfor har jeg lavet et forslag til hvordan man kunne lave nogle
>t-shirts.

Godt initiv!

>Jeg kan godt lave dem mod et beskedent beløb, hvis man selv skaffer en
>t-shirt. Trøjen skal nok helst være hvid, når man tænker på logoets
>farver.
>Meld endelig tilbage.

De ser fine ud. Og de ser ud til at kunne løse det problem der er med at
ikke kunne finde folk....

Men kunne man ikke forestille sig at man lavede en hvid baggrund i trykket,
så man kunne få en sort t-shirt med logo på? Ser det for underligt ud?

/Jesper
Baby-gixxer som nu rykker for vildt ved 15000rpm

Fra : RacingBabe

Dato : 27-07-01 11:19

> Men kunne man ikke forestille sig at man lavede en hvid baggrund i
trykket,
> så man kunne få en sort t-shirt med logo på? Ser det for underligt ud?
--------
Har lavet et andet forslag hvor ringene og teksten er hvide, måske det var
en ide??? Tjek binaer.

Hvem lavede egenligt logoet??? Hvad med Copyright ????

/ Jeanne

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 27-07-01 14:02

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in <3b614127$0$3278
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

Hej igen
>Har lavet et andet forslag hvor ringene og teksten er hvide, måske det var
>en ide??? Tjek binaer.

Se det synes jeg er bedre... Men jeg er også mest til sorte thirts

/Jesper

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-07-01 16:35

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem lavede egenligt logoet??? Hvad med Copyright ????
>
> / Jeanne

Hej .

Det har jeg !, og du kan bruge det liiiiiige så tosset du vil .

Det eneste jeg kunne tænke mig ???? , var et par logo's til nr pladen
ca. en gang årligt, og måske bare en _anelse_ større.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niels S.

Dato : 28-07-01 10:16

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Det eneste jeg kunne tænke mig ???? , var et par logo's til nr pladen
> ca. en gang årligt, og måske bare en _anelse_ større.

Hi! Du mener vel hvert år til marts

Nu _må_ du snart finde ud af hvad for en type cykel du er til, ellers ender
det jo med en med pedaler til sidst

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-07-01 11:59

Jesper Lillesø skrev:

> "RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in
> <3b612e0a$0$6030$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
>
> Hej

> He he he. Ja det kan jeg snakke med om

Ja, det var da lidt træls at vi ikke alle kunne finde hinanden deroppe i
skagen
Det var da også en ren tilfældighed at vi lige mødtes på fællesturen... og
så mens vi kørte

> Godt initiv!

Lige det vi manglede i skagen

(...)
> /Jesper
> Baby-gixxer som nu rykker for vildt ved 15000rpm

Ventiljusteringen?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 27-07-01 14:06

Jes Vestervang <jesvj@2mailme.dk> wrote in <2ihrj9.7i.ln@127.0.0.1>:
>Ja, det var da lidt træls at vi ikke alle kunne finde hinanden deroppe i
>skagen
>Det var da også en ren tilfældighed at vi lige mødtes på fællesturen...
>og så mens vi kørte

Det var faktisk det geniale DFM-skilt du havde der gjorde det! Og så at jeg
vidste at du kørte babygixxer og den var blå...

>Ventiljusteringen?

Det tror jeg. Og måske karburatorrensning. Nu kan jeg uden problemer køre
150-160 km/t på motorvej. Jeg skal dog stadig ned i 5.gear - 6. gear er for
højt - den ryger jo helt ned på omkring 13000rpm ved 140 km/t

/Jesper

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-07-01 16:37

Jesper Lillesø skrev:

> [...]
p�f�lesturen...

> Det var faktisk det geniale DFM-skilt du havde der gjorde det! Og s�at
> jeg vidste at du krte babygixxer og den var bl�..

Ja, det gjorde jo det hele lidt nemmere Det var egentlig lidt sjovt, da
du kom op på siden af mig og spurgte om det var mig der hed Jes

> Det tror jeg. Og m�ke karburatorrensning. Nu kan jeg uden problemer kre
> 150-160 km/t p�motorvej. Jeg skal dog stadig ned i 5.gear - 6. gear er
> for højt - den ryger jo helt ned p�omkring 13000rpm ved 140 km/t

Ja, jeg 'plejer' først at geare op ved godt 150 km/t. Med den ny motor
kører min omkring 170 på toppen. Det er jo ikke helt det den skulle
forestille at kunne rende, men måske karburatorerne er lidt snaskede
indvendig, af at have stået stille i omkring et år.

Fra : Armand

Dato : 28-07-01 00:29

Jes Vestervang <jesvj@2mailme.dk> skrev i en
> Ja, det var da lidt træls at vi ikke alle kunne finde hinanden deroppe
> i skagen
> Lige det vi manglede i skagen

Til MC-udstillingen i Herning, havde DMC proklameret et D.F.M.-træfpunkt
ved deres stand; men kun få fik kontakt med hinanden ved dén lejlighed,
og det til trods for at undertegnede ordret besatte den proklamerede
D.F.M.-stol i lange perioder iklædt sin "MC-chaufførerne" -skjorte med
påbroderet navn (som ér "Armand"!)!

Når D.F.M.'ere ikke formår at springe ud af busken og presentere sig
selv/spørge til andre i nærheden af et aftalt træfpunkt (som i Herning
eller på Toppen!), magter de heller ikke at møde hinanden p.g.a. en
T-shirt (som de sikkert vil have i lomme "for tilfældets skyld" :-/ )

Blot mine tanker om de fortsatte problemer med at mødes

--
Armand.

Fra : Jens U

Dato : 28-07-01 01:41

Armand skrev ...

> [...]
>og det til trods for at undertegnede ordret besatte den proklamerede
>D.F.M.-stol i lange perioder iklædt sin "MC-chaufførerne" -skjorte med

Tja, der vides ikke hvor mange du da så har skræmt væk fra standen.

Jeg var ikke i Herning, men Rittig og Pein har jeg da rystet hånd med flere gange.
Din dag kommer nok en gang

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Petrich

Dato : 28-07-01 07:42

Sorry Armand
Jeg var også deroppe og snakkede kun lidt med Rolf - men hvordan mødes vi en
anden gang - jeg er ikke bange for at "reklamere" med DFM
Hilsen
Flemming XV535S

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 28-07-01 09:45

"Armand"
skrev
> Til MC-udstillingen i Herning, havde DMC proklameret et D.F.M.-træfpunkt
> ved deres stand; men kun få fik kontakt med hinanden ved dén lejlighed,
SNIP
***********
Hæ-hæ man føler sig ski' lidt dum, at rende rundt og spørge folk om hvem der
er hvem.
Minder næsten lidt om en "blind date" (har dog aldrig prøvet det hvor
man lige skal se hinanden an.
Jeg fik da snakket med Jeanne (og købt klistermærker) i Herning + en mere,
som vistnok underviste på kørekurser. Husker ikke liiiige helt.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 28-07-01 12:11

> Jeg fik da snakket med Jeanne (og købt klistermærker) i Herning + en mere,
> som vistnok underviste på kørekurser. Husker ikke liiiige helt.

Hvis det er en af os kørekursusinstruktører fra DMC kan i jo lige kikke på
http://www.dmc-org.dk/Index-instruk.html hvor der er billeder og navne på
os (næsten) alle. Til at imødegå Armand's kommentar, så bliv ukke
forskrækket over billedet af mig

--
Arne Rohr Pedersen
Honda ST 1100(der har rundet 5 Kkm i juli måned)

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 28-07-01 13:49

"Arne Rohr Pedersen"
> [...]
>
> --
> Arne Rohr Pedersen
> Honda ST 1100(der har rundet 5 Kkm i juli måned)
****************
Ja for søren - det var da dig jeg snakkede med deroppe, uden at jeg blev
forskrækket - du er genkendt

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 27-07-01 11:33

"RacingBabe" wrote in
> Har lagt et forslag inde på dk.binaer
Der er vel ikke en venlig sjæl der ville komme med et par navne på
news-servere da min nuværende server (test.news.tele.dk) ikke vil hente
dk.binaer.motor frem (siger serveren ikke findes).

Fra : RacingBabe

Dato : 27-07-01 11:28

> Der er vel ikke en venlig sjæl der ville komme med et par navne på
> news-servere da min nuværende server (test.news.tele.dk) ikke vil hente
> dk.binaer.motor frem (siger serveren ikke findes).
---------------
bruger news.tele.dk (dvs. ikke test), desuden er den i dk.binaer

/ Jeanne

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 27-07-01 12:42

"RacingBabe" wrote:
> bruger news.tele.dk (dvs. ikke test), desuden er den i dk.binaer
-----------------------
Tjaa...øjnene er som regel det første man bliver blind på
mange tak for adressen.

mvh Jacob

Fra : Niels Drewes

Dato : 27-07-01 11:33

"Jacob Stegelmann" <stegelmann@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> news-servere da min nuværende server (test.news.tele.dk) ikke vil hente
> dk.binaer.motor frem (siger serveren ikke findes).

Prøv med news.inet.tele.dk

Vh

Niels

Fra : boe

Dato : 27-07-01 13:14

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in message

> Meld endelig tilbage.

Flot, dog kunne jeg godt tænke mig, at teksten ville blive lettere læselig,
hvis den blev vendt - altså sådan at "dk." står der hvor .."kel" står nu og
så læses fra venstre, nedad mod højre. (

Bo, VF1000F

Fra : RacingBabe

Dato : 27-07-01 13:17

> [...]
og
> så læses fra venstre, nedad mod højre. (
--------------
Er du kineser???

Det er da i den forkerte retning... Jeg har bare taget udgangspunkt i det
logo der blev lavet fra starten. Men vi kan da se hvad de andre siger.

/ Jeanne

Fra : Petrich

Dato : 27-07-01 14:34

Jeg vil gerne være med - så bare giv besked
Flemming
XV535S

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 27-07-01 18:04

"RacingBabe
skrev
> [...]
>
> Jeg kan godt lave dem mod et beskedent beløb, hvis man selv skaffer en
> t-shirt. Trøjen skal nok helst være hvid, når man tænker på logoets

***************************
Super. Jeg er sikker på at du laver dem meget mere professionelt end hvis
man selv bøvler med en stryge-på-tingest.

Kan du også få lavet trykket på forsiden med "kendenavn" ?

Gives der "mængderabat" ved bestilling af f.eks. 5 ens shirts .....

Ideen er god. Vend snart tilbage.

Jeg går både i hvide og sorte t-shirts. De hvide bliver hurtigt sorte ......

--

/Jens S., Esbjerg, som da godt ville have en t-shirt hvor der stod ........
Jens S., Esbjerg & GSX 600 F & GN 125 (måske)

Fra : Jon Larsen

Dato : 27-07-01 21:52

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> skrev i en meddelelse
> Der har jo været en del snak om at det er svært at finde hinanden til div.
> træf o.l.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Har også lavet et forslag som kan ses under samme tråd....

Håber det kan bruges måske...

--
MVH.
Jon larsen.