Dansk DVD webshop der vil sende til USA ?
Fra : Mads

Dato : 11-01-09 21:40

Hej

Beklager hvis jeg er på grænsen til at være OT.

En bekendt i USA er interreseret i at købe nogen danske film på DVD.
( han er i stand til at afspille PAL formatet )

Selvfølgelig kunne jeg købe dem og sende dem til ham, men han vil
altså hellere selv. ( underlig starut )

Kender I en dansk DVD butik på nettet der er villige til at sende
til udlandet ? Og hvor man kan betale med Visa eller lign. ?

På forhånd tak

mvh Mads

Fra : Holst

Dato : 11-01-09 21:45

Jeg vil tro, at http://www.axelmusic.dk gør det.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 11-01-09 22:07

On Sun, 11 Jan 2009 20:40:09 GMT, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
wrote:

> [...]
>
>Kender I en dansk DVD butik på nettet der er villige til at sende
>til udlandet ? Og hvor man kan betale med Visa eller lign. ?

Hej Mads,

Jeg har flere gang brugt dvd4u http://dvd4u.dk og de har ingen
problemer med at sende til USA. Jeg er bosat i Californien og har
altid modtaget deres forsendelser pænt hurtigt. Betaler som regel med
VISA.

--
Lars Ehlers