Sin City og Spirit
Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 11-01-09 10:30

Hej

Genså lige Sin City i går. Det er dog en fantastisk film, og venter i
spænding på om kvaliteten holder til Sin City 2. Men hvis man nu mangler
noget i genren, er der så nogen der har set The Spirit, og kan anbefale den,
eller advare i mod den

Mvh . BK

Fra : Zeki

Dato : 11-01-09 11:22

"Brian Kjeldsen kjeldsen@ mail.dk>" <brauner<punktumFJERN DETTE> skrev i en
meddelelse news:4969bc04$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> spænding på om kvaliteten holder til Sin City 2. Men hvis man nu mangler
> noget i genren, er der så nogen der har set The Spirit, og kan anbefale

The Spirit har i hvert fald fået elendige anmeldelser!

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-01-09 11:28

Zeki wrote:
> "Brian Kjeldsen kjeldsen@ mail.dk>" <brauner<punktumFJERN DETTE>
> skrev i en meddelelse

> The Spirit har i hvert fald fået elendige anmeldelser!

Stegelmann talte om den i Troldspejlet og sagde, den nok mere henvender sig
til Miller- end til Eisner-fans, men var i øvrigt rimeligt positiv med det
forbehold.

Per V
--
Pleased to meet you, hope you get my name - but what's puzzling you is
the nature of my game

Fra : Henrik Laursen

Dato : 11-01-09 12:18

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Stegelmann talte om den i Troldspejlet og sagde, den nok mere
> henvender sig til Miller- end til Eisner-fans, men var i øvrigt
> rimeligt positiv med det forbehold.
>
> Per V

Nå så kan man vist godt glemme den film, jeg er Eisner fan men ikke til ham
Miller. Sin City faldt overhovedet ikke i min smag.
Så kan man bare håbe at de snart ser og får released den oprindelige
The Spirit film fra 1987 på DVD, for den henvender sig til fans af Eisner.
Men det sker sgu nok aldrig, da det er en TV film.

--
Henrik Laursen

Fra : Henrik Laursen

Dato : 11-01-09 12:20

Henrik Laursen <nomail@dont-like-spam.com> wrote in

> [...]
> The Spirit film fra 1987 på DVD, for den henvender sig til fans af
> Eisner. Men det sker sgu nok aldrig, da det er en TV film.

Forresten, jeg glemte sgu da helt og sige at den findes på Youtube
http://www.youtube.com/profile?user=RokkenDokken&view=videos

--
Henrik Laursen

Fra : Peter T.

Dato : 11-01-09 20:54

In article <4969c843$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
zeki@hvadtrorduselv? says...

> The Spirit har i hvert fald fået elendige anmeldelser!

Jeg vil nærmere sige meget blandede. De anmeldelser jeg har læst, har
svinget med godt og skidt.

--
Peter T.

Fra : Morten Steen

Dato : 11-01-09 12:04

> [...]
> spænding på om kvaliteten holder til Sin City 2. Men hvis man nu mangler
> noget i genren, er der så nogen der har set The Spirit, og kan anbefale

Jeg så The Spirit på premieren, og var skuffet. Rent stilistisk var den
naturligvis helt fantastisk, men historien står underligt stille, og af og
til havde nogle scener som var decideret bizarre (på den ikke så fede måde).
Alt i alt var den kedelig og uinteressant. Sin City var i hvert fald
uendeligt mange gange bedre.
Problemet er nok også at The Spirit karakteren er temmelig intetsigende, i
forhold til f.eks. Marv i Sin City.

Morten

Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 11-01-09 16:57

"Morten Steen" <morten.x@SLETfilm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fald uendeligt mange gange bedre.
> Problemet er nok også at The Spirit karakteren er temmelig intetsigende, i
Æv æv, havde håbet The Spirit bød på mere af samme skuffe. Skal nok se den
alligevel, men så kan jeg da vente på den står billig som brugt DVD i
blockbuster, for selv om historien skulle være kedelig, så ser den alligevel
uendelig flot ud.

mvh. BK

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 11-01-09 23:59

> Problemet er nok også at The Spirit karakteren er temmelig intetsigende, i
> forhold til f.eks. Marv i Sin City.

Hehe amen!, Sin City ville slet ikke være Sin City uden Marv afsnittet som
efter min mening er klart det fedeste af dem alle, ja de andre er da gode,
men Marv skinner over dem alle i den fede stemme Mickey Rourke frembringer
og hans attitude imod sine fjender. Rå fisk! :D.

Mvh
Silver.

Fra : PerX ...

Dato : 19-01-09 19:33

In article <4969bc04$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, "Brian
Kjeldsen" <brauner<punktum>kjeldsen@<FJERN DETTE>mail.dk> says...
> [...]
> noget i genren, er der så nogen der har set The Spirit, og kan anbefale den,

Heh, jeg har ikke hørt andet end negativt om Spirit ... det må vel
næsten betyde jeg kommer til at kunne lide den! *g*