Rep. af gulv i kælder - hvilken beton?
Fra : Michael Holm

Dato : 11-01-09 21:50

Jeg har flyttet gasfyret i kælderen, og har derfor banket gulvet op og
lagt et nyt rør til afløb.

Jeg har så lappet hullet, så der kun mangler 1-2cm - så der er altså nu
en 5-10cm bred 1-2cm dyb rende som er 3 meter lang.

Gulvet i kælderen er meget glat og fint, og det universalbeton jeg har
fyldt op med er meget grov.

Hvad skal jeg bruge til slidlaget, så det bliver lige så glat og lækkert
som det gamle gulv, og er der nogle tips og tricks jeg kan bruge når jeg
skal lave det?

Takker på forhånd.

Michael, Gentofte

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-01-09 09:14

"Michael Holm" <MichaelHolm@thismaildontwork.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvad skal jeg bruge til slidlaget, så det bliver lige så glat og lækkert
> som det gamle gulv, og er der nogle tips og tricks jeg kan bruge når jeg

Jeg ville bruge 3 grus / 1 cement.

Fils når det har sat sig rigtig godt.

Husk at forvande.

- Martin