silicone + maling
Fra : tnk

Dato : 11-01-09 13:13

Vi har for få år siden, fået lagt en siliconefure nederst i en del af
ruderne, da den tidligere fure næsten var væk.

Jeg har nu malet mine vinduer indvendigt. Men opdager til min store
ærgerelse at malingen på nederste kant skaller af igen. Alle andre steder
hæfter malingen fint.

Jeg sætter siliconerester, der må være kommet på trælisterne, i forbindelse
med afskallingen af malingen.

Hvad gør hun nu???

mvh Tove

www.forlaget-sol.dk

Fra : Per H

Dato : 11-01-09 13:19

On Sun, 11 Jan 2009 13:12:51 +0100, "tnk" <tnk@privat.dk> skrev:

> [...]
>hæfter malingen fint.
>
>Jeg sætter siliconerester, der må være kommet på trælisterne, i forbindelse

Skraber alt cilikonen af, og sliper, og renser helt op. når der så er
malet færdigt, kan man lægge en ny cilikone, som er overmalbar, det er
alså en spec. cilikone i skal bruge hvis der igen skal males.

Om der findes noget primer, til formålet, er jeg ikke klar over.

per