Ultimativ ophugningsfidus!!!!!!!..... (på ~
Fra : mugge

Dato : 11-01-09 21:29

Faldt lige over den her på QXL.

Man kan købe en flot indrammet del af en Stutz Blackhawk MAGEN til den Elvis
Presley kørte i.

http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=557666032&Catg=10288&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=0&PageNum=1

Bemærk på billedet at det man får er 2cm2 læder og ca det samme 2 cm2
interiør. Det stammer IKKE fra Elvis bil, men fra en magen til!!!!!

Det er simpelthen ultimativ ophugning - glem alt om skrotpræmie - find ud af
hvilke kendte personer der har haft en bil magen til og selv den i dele af 2
cm2 for 25 kr stykket.

Nej jeg har ikke noget med eller mod annoncøren at gøre - var bare nødt til
at dele den med nogen og det kom i dag til at gå ud over
jer...........................

God søndag

mugge

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-01-09 21:42

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Nej jeg har ikke noget med eller mod annoncøren at gøre - var bare nødt
> til at dele den med nogen og det kom i dag til at gå ud over

Hvor mange stykker skal man så købe, hvis man vil have en hel bil?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : F.Syndergaard

Dato : 11-01-09 21:52

> Hvor mange stykker skal man så købe, hvis man vil have en hel bil?
>

> --
> Mvh Per
> www.perbeer.dk - Motorsport
> Noget for pladesmeden:
> http://www.youtube.com/results?search_query=perbeer+crash&search_type=&aq=f

Der er sgu nogle der byder på det.

--
MVH.
Finni

Fra : Armand

Dato : 11-01-09 23:21

mugge skrev:
> [...]
> hvilke kendte personer der har haft en bil magen til og selv den i dele af 2

Fed ide for folk med en Golf magen til panzer-pavens tidligere

--
Armand.