Darwin AU - hotel - rygning
Fra : news

Dato : 10-01-09 12:38

Hej NG

Vi leder efter et hotel/motel med altan/balkon
hvor det er tilladt at ryge - udenfor selvfølgelig.

På forhånd tak.

M.v.h.
Jele

Fra : Kim Andersen

Dato : 10-01-09 13:57

Det tror jeg i får meget svært ved - Lovgivningen er meget stram ang.
rygning på offentlige steder.

I kan lige så godt allerede nu begynde at kvitte smøgerne hvis skal til
Australien - rygerne er nemlig jagtet vildt dernede!!!!

Har været dernede 2 gange - men jeg er heldigvis ikke ryger!!!

Kim

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-01-09 23:04

Hej

"Kim Andersen" <KimAndersenNineNineNine@hotmail.com> wrote:

Klip:
> [...]

>I kan lige så godt allerede nu begynde at kvitte smøgerne hvis skal til
>Australien - rygerne er nemlig jagtet vildt dernede!!!!

Også udendørs ? - Som der jo spørges om !
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Ivar

Dato : 11-01-09 11:14

Ole Rasmussen skrev:

> Også udendørs ? - Som der jo spørges om !

I hvert fald 2 meter fra dørene. Det gør, at mange små hotel-altaner
ikke må bruges. Der er også en del hoteller, der reklamerer med at
rygning er forbudt overalt på deres område.

Nogle hotellerne giver forskellige muligheder for rygere, det er nok
bare ikke noget de reklamerer med, da der ses meget ned på rygning
i Australien. Jeg vil foreslå Jele, at spørge hotellerne i en mail.

Forslaget om at holde op med at ryge, er måske at gå over stregen,
men nikotin-hungrene personer bør nok tænke på et alternativ
til røgtobak, ikke mindst til rejsen.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : news

Dato : 11-01-09 08:54

Hej NG

Vi leder ikke IKKE efter råd om, at stoppe vores rygning, men logi.

M.v.h.
Jele

Fra : Kim Andersen

Dato : 11-01-09 11:12

Rigtigt mange af hotellerne vil ikke have rygning på hotellets område
overhovedet!!!!

Godt råd: Brug en campingplads!!!! (det var da et hint til logi!!!)