Nogen der kender LC Racing?
Fra : Buck

Dato : 27-07-01 09:06

er der nogen der har erfaringer med LC Racing i Rønnede på sydsjælland?

jeg skal til at købe nogle stumper der, men jeg vil helst undgå at køre helt
til sjælland hvis de ikke er værd at handle med.
--
/Buck

Fra : Bo Thomsen

Dato : 27-07-01 09:28

> er der nogen der har erfaringer med LC
ja jeg har bestilt flere dele der og altid fået dem tilsendt.
og jeg har intet at klage over
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 27-07-01 14:46

Jeg har kun gode erfaringer med dem.
De sælger blandt andet også dæk meget billigt.
Jeg var nede hos dem i onsdags og fik 2 nye pilot sport på plus et nyt
baghjulsleje. Pris 2750 kr.
Det synes jeg er ganske fair.
Husk at sige du har set deres hjemmeside før du køber noget.
Så får man 10% rabat
Mvh Rasmus ZX9R-C

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 28-07-01 16:36

LC.......Ja handel du bare med dem. de er nogle flinke fyre. Hvis du tar
derover (ned) Så ring og hør om de har tingende først. de har gerne en ide
om hvad de har på hylderne. Du kan være uheldig at de har vældig travlt, så
forvendt lidt vendtetid.

Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK

Fra : Buck

Dato : 30-07-01 09:45

Tak for de mange svar både her og på mail.

Jeg købte en karburator til en CB550K3 til billige penge, og valgte at få
dem til at sende den til mig pr. efterkrav og derved spare turen over broen

Det gik godt. Pakken kom dagen efter og jeg var positivt overrasket over
kvaliteten af den brugte karburator i forhold til prisen.

Jeg kan hermed også tilslutte mig listen over alle dem der anbefaler LC
Racing.

--
/Buck
CB550F1

Fra : Peter J

Dato : 30-07-01 18:43

> Jeg kan hermed også tilslutte mig listen over alle dem der anbefaler LC
> Racing.
>
> --
> /Buck
> CB550F1

Jeg kan tilstutte mig det modsatte, for efter at være lovet delene til min
GSX inden for en uge i 2 måneder minus 4 dage og stadig ikke fået dem er jeg
ærlig talt ved at være lidt træt af situationen.
Jeg tænker bare på hvornår jeg mon får den famøse pakke med posten - godt at
jeg tegnede en helårs forsikring.
Jeg har selvfølgelig ringet for at rykke efter pakken ca en gang om ugen,
men det har endnu ikke givet pote og nu er LC-Racing taget 14 dage på
ferie - mega øvert

Peter
GSX 400 F

Fra : Bo Thomsen

Dato : 30-07-01 20:28

> Jeg kan tilstutte mig det modsatte, for efter at være lovet delene til min
> GSX inden for en uge i 2 måneder minus 4 dage og stadig ikke fået dem

hvad er deres forklaring?

--
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-07-01 22:25

Bo Thomsen skrev:

> hvad er deres forklaring?

Well, hvis det er noget de skal have fra C. Reinhardt (Suzi improtøren), så
er det sikkert dér problemet er
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Peter J

Dato : 02-08-01 17:51

Bo Thomsen <bbt@worldonline.dk> skrev i en

> hvad er deres forklaring?

Forklaringen er at der en nogen der har dummet sig på værkstedet ved at den
ankerplade jeg skal bruge skal være en type lille og den de havde var en
stor.
Derfter skulle der i England, være nogen den ikke havde fået sendt den lille
ankerplade til LC.
Nu har jeg så fået at vide at pakken er afsendt fra England men ikke
ankommet hos LC - pakken er nu efterlyst (via interpol ?).

Personligt tror jeg at de har solgt mit tændingskit til en anden og glemt at
jeg skulle have haft det, og nu har de så problemer med at få skaffet et
andet kit.

Det skal så siges at de holder ferielukket i uge 31 og 32, så det ender nok
med at jeg får brug for min helårs forsikring, hvis jeg skal have den luftet
i år.

Peter
GSX 400 F