Hvad så med en Ford C-max Trend Collection~
Fra : PsHdO

Dato : 11-01-09 00:28

Hej.

Vi leder stadig efter den rigtige bil....

5 gode sæder og 5 skrå-seler.

Drift stabil og sikkerheden i top....

Hvad med Ford C-max Trend Collection 1,6 ??

Hvad siger i til den så ??

Fra : Tom Jensen

Dato : 11-01-09 02:32

"PsHdO" <pshdo@unom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 5 gode sæder og 5 skrå-seler.
>
> Drift stabil og sikkerheden i top....
>
> Hvad med Ford C-max Trend Collection 1,6 ??

hej
prøv at kigge ind på :
www.ford-focus.dk

der er flere c-max ejere også.

jeg har selv en ford focus 1.6(benzin) stationcar ,trend collection
6/2007, som jeg er glad for.

men den kan ikke rigtig sammenlignes med c-max modellen.

jeg sad lige for sjov og kiggede efter brugte c-max på bilbasen .
flere til ca 210000 kr for en 1.6 benzin trend collection ,som har kørt ca
10000 km og ca 1/2 år gammel. det synes jeg er et godt tilbud.

trend collection er en udstyrsmodel hvor der er bla fartpilot,4xelruder,
elopvarmet forrude og klimaanlæg .

mvh tom jensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-01-09 21:58

PsHdO skriver:

> Hvad med Ford C-max Trend Collection 1,6 ??
>
> Hvad siger i til den så ??

Dieselmotor?

Kedelig og larmende og uden trækkraft. Havde en sådan C-max at køre i, i
en periode på 3 måneder. Magen til lam æske skal man led elænge
efter.....

Min Golf (også med 5 skråseler) har på pairet en svagere motor, men det
opleves langt fra sådan....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-01-09 21:14

On Sun, 11 Jan 2009 21:58:00 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> [...]
>
>Kedelig og larmende og uden trækkraft. Havde en sådan C-max at køre i, i
>en periode på 3 måneder. Magen til lam æske skal man led elænge

For ikke så længe siden havde jeg pr. telefon rekvireret en vogn med
fører, idet jeg forudså, at de festligheder jeg skulle deltage i, godt
kunne udarte med karaffelfeber o.lign.

Da kom der s'gu sådan en C-Max, og magen til skodbil skal man godt nok
lede længe efter.

Et støjhelvede, samt sæder man sidder på, og ikke i, er bare nogen af
ankepunkterne.

Man skulle ikke tro at det var muligt at lave sådan noget bras i 2008.

Så Klaus, jeg giver dig helt ret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-01-09 23:06

Folmer Rasmussen skriver:

> Så Klaus, jeg giver dig helt ret.

Hold da op - det er sku sjældent at det sker...

Fra : tiper

Dato : 12-01-09 02:03

On 11 Jan., 21:58, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> [...]
> efter.....
>
> Min Golf (også med 5 skråseler) har på pairet en svagere motor, men det

Hmmm. Svigerfars nye Focus stc med 1,6 diesel føles nu tilpas stærk.
Den har rigeligt med moment til at overhalinger på motorvejen ikke er
noget problem.

Eneste minus jeg har oplevet med C-Max da vi havde sådan en til
rådighed, er mangel på benplads ved førersiden. Mit højre ben hvilede
op af midterkonsollen, hvilket var ret irriterende. Min Nubira har en
del bedre benplads (og er bedre samlet end en focus)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-09 17:06

tiper skriver:

> Hmmm. Svigerfars nye Focus stc med 1,6 diesel føles nu tilpas stærk.
> Den har rigeligt med moment til at overhalinger på motorvejen ikke er
> noget problem.

Så længe den ingen omdrejninger har (under 2000) er den død som en sild
i forhold til min gamle traver herhjemme....