Hvor købes autolak
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 22:39

Er i gang med renoveringen af min Willys Jeep og den skal på et tidspunkt ha
noget maling. Efter et ønske om at der skal lægges vægt på rustbeskyttelse
og slidstyrke er jeg blevet anbefalet Hempels light primer som grunder og
Deltron autolak som finish.

Hempel produkter er ikke noget problem at finde, men hvem sælger autolak til
private ?

/Grønne

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-01-09 22:58

Hej!

Grønne wrote:
> [...]
> primer som grunder og Deltron autolak som finish.
>
> Hempel produkter er ikke noget problem at finde, men hvem sælger autolak

Prøv evt. hos Baden-Jensen i Ballerup. Kan da være de kan overtales hvis
du lyder professionel :)

Ellers opdigt et skuffefirma og se hvad der sker. Jeg mindes, at de er
flinke nok.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-01-09 12:01

Kim Voss Schrader wrote:

> Prøv evt. hos Baden-Jensen i Ballerup. Kan da være de kan overtales hvis
> du lyder professionel :)
>
> Ellers opdigt et skuffefirma og se hvad der sker. Jeg mindes, at de er
> flinke nok.

Jeg har som glad amatør handlet hos baden-jensen en del gange uden
problemer (udover en skrigende muldvarp).

Skal jeg spare handler jeg her : http://stores.ebay.de/LACKSHOP

--
vh
Torben

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-01-09 22:02

<Grønne> skrev i meddelelsen

> Hempel produkter er ikke noget problem at finde, men hvem sælger autolak
> til private ?

Jeg vil tro at du kan købe hos de fleste autolakeringsfirmaer, men hvem der
lige maler/handler med Deltron, det ved jeg ikke.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Tom

Dato : 11-01-09 23:02

<Grønne> skrev i en meddelelse
> [...]
> som grunder og Deltron autolak som finish.
>
> Hempel produkter er ikke noget problem at finde, men hvem sælger autolak

gør de fleste autolakerer.
http://www.ridserilakken.dk/Default.asp?ID=2

--
Tom