Opbevaringspose til hjul
Fra : Brian

Dato : 10-01-09 17:17

Hejsa,

Jeg havde engang et sæt poser, hvor man lige kunne smide de beskidte hjul i.
Så vidt jeg husker, var de fra et VW værksted.

Hvor er det muligt at købe den slags, uden at gå tiggergang ved VW ?

En normal sort plastiksæk er for smal.

/Brian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-01-09 17:53

"Brian" <nej@tak.du> wrote in

> Jeg havde engang et sæt poser, hvor man lige kunne smide de beskidte
> hjul i. Så vidt jeg husker, var de fra et VW værksted.
> Hvor er det muligt at købe den slags, uden at gå tiggergang ved VW ?

Mine er fra Michelinn - jeg tror bare du skal omkring et dæk-center eller
lign.

Fra : Mogens

Dato : 10-01-09 17:56

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse

> Mine er fra Michelinn - jeg tror bare du skal omkring et dæk-center eller
> lign.

Jeg havde også nogle plastsække fra Michelin, men smed dem ud sidste
week-end. Dæk tager på sigt skade af at være opbevaret i en plastsæk, men
man kan selvfølgelig godt anvende sækken til at embalere dækkene i, når man
transporterer dem i bilen :)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-01-09 18:17

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in

> Dæk tager på sigt skade af at være opbevaret i en plastsæk

Hvor langt sigt? og hvorfor tager de skade af det, er det ikke ligemeget så
længe de ikke er fugtige i sækken?

Fra : Mogens

Dato : 10-01-09 19:25

> Hvor langt sigt? og hvorfor tager de skade af det, er det ikke ligemeget
> så
> længe de ikke er fugtige i sækken?

For nogle år siden var der en "kemiker" som herinde redegjorde for
nedbrydningsforløbet. Jeg finder ikke lige indlæget igen, men hvis man
søger, kunne man måske hitte det...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-01-09 01:00

> For nogle år siden var der en "kemiker" som herinde redegjorde for
> nedbrydningsforløbet. Jeg finder ikke lige indlæget igen, men hvis man
> søger, kunne man måske hitte det...

Det lyder jo ikke så smart - kan ik lige finde indlægget på Google Groups
desværre.

Fra : Brian

Dato : 11-01-09 08:58

Henrik Stidsen wrote:

> Mine er fra Michelinn - jeg tror bare du skal omkring et dæk-center
> eller lign.

Det er jo nok værd at prøve. Hvis i begge har oplevet at der stod Michelin
på dem, lugter de jo lidt af at være billige

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 11-01-09 09:56

> Det er jo nok værd at prøve. Hvis i begge har oplevet at der stod Michelin
> på dem, lugter de jo lidt af at være billige

Vinterdæk inkl. fælge til min nye Leon blev leveret i poserne...

Fra : Brian

Dato : 11-01-09 15:11

Mogens wrote:

> Vinterdæk inkl. fælge til min nye Leon blev leveret i poserne...

Jow - men jeg synes det er lidt drastisk at købe en Leon med et ekstra sæt
fælge, for de posers skyld

Jeg har som skrevet set dem flere gange ved VAG værksteder, men jeg vil
sgutte give alverdens for dem - og det kommer jeg til ved VW.

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 11-01-09 15:14

> Jeg har som skrevet set dem flere gange ved VAG værksteder, men jeg vil
> sgutte give alverdens for dem - og det kommer jeg til ved VW.

Jeg havde Bridgestone-poser til Alfa'ernes dæk, men de poser røg ud ifm. en
flytning