LOL, for en idiot.
Fra : JBH

Dato : 10-01-09 02:55

http://ekstrabladet.dk/ritzau_new/article1108047.ece
"
En 28-årig mand mistede i nat livet efter vild kørsel gennem Odenses gader,
oplyser politiet.Med 140 km/t kørte han gennem Albanigade i det centrale
Odense i en BMW 5 med stjålne nummerplader.På Fisketorvet gik det galt, da
han trak håndbremsen. Her blev han dræbt på stedet, da bilen skred ud og
gled sidelæns ind i en lygtepæl, som ramte bilen lige ud for førersædet."

Men nu er han da heldigvis ikke til fare for andre længere......

/JBH

Fra : Janus

Dato : 10-01-09 03:16

JBH den 10-01-2009 02:54:

> Men nu er han da heldigvis ikke til fare for andre længere......

Med fare for at moralisere og lege støttepædagog for noget der burde ha
lært at stå op af sig selv tidligere, vel jeg nu alligevel nuancere dit
indlæg lidt.

Et menneskeliv tabt, er et menneskeliv tabt..

28 års unikke tanker, erfaringer og følelser er for evigt forsvundet.
På anden række er der en mor som har båret et liv i sin krop og fulgt
dets opvækst. En stolt far, som måske på godt og ondt nu har mistet en
søn - ganske enkelt et u-erstatteligt tab!

At sønnike så (heldigvis) kun magtede at dræbe sig selv uden andre
omkostninger end falck-redderen og sygehuspersonellets er jo et mirakel..

Men ja, hændelsen er endnu et eksempel på latterlig og hovedrystende
uansvarlig adfærd - hvad fanden er det der går galt?

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 10-01-09 20:02

Janus wrote:
> En stolt far

Stolt...hmm?

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 21:13

Janus <janus@tekstfyldcontumacious.net> skrev :

>En stolt far, som måske på godt og ondt nu har mistet en
>søn - ganske enkelt et u-erstatteligt tab!

det eneste positive ved den historie, er da at der ikke rød andre med
i svinget

Stolt ? underligt udtryk i denne sammenhæng
--
Jan_stevns

Fra : Mark

Dato : 10-01-09 22:01

"Janus" skrev i meddelelsen:

> [...]
> opvækst. En stolt far, som måske på godt og ondt nu har mistet en søn -

Netop - tankevækkende beskrivelse, der rammer dybt.

Tak for de ord, uden jeg ellers skal forholde mig til hændelsen.

/Mark.

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 15-01-09 21:35

Janus wrote:
> [...]
> dets opvækst. En stolt far, som måske på godt og ondt nu har mistet en
> søn - ganske enkelt et u-erstatteligt tab!

Jeg er fuldstændig enig set fra et menneskeligt synspunkt.

Alligevel synes jeg at vedkommende er et kæmpe fjols der har fået som
fortjent når han ville køre "sjovt" i en stjålen bil og prøvede at
stikke af.
Jeg ved ikke om han havde gjort sig de mulige konsekvenser klart på
forhånd og det kan også være lige meget nu hvor han har måtte tage dem,
men jeg tænker nu mere på hans familie, venner, naboer mv for hvem han
for eftertiden vil fremstå som et skvadderhoved, mere fordi han stjal en
hurtig bil end fordi han kørte galt med den.

/Lars

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 01-02-09 14:29

On Sat, 10 Jan 2009 03:16:28 +0100, Janus <janus@tekstfyldcontumacious.net> wrote:

>Et menneskeliv tabt, er et menneskeliv tabt..
>
>28 års unikke tanker, erfaringer og følelser er for evigt forsvundet.

At dømme efter hans opførsel er tankerne ikke noget stort tab-

Fra : Brian Lund

Dato : 10-01-09 04:37

> [...]
> galt, da han trak håndbremsen. Her blev han dræbt på stedet, da bilen
> skred ud og gled sidelæns ind i en lygtepæl, som ramte bilen lige ud for

Så var det dét jeg hørte for nogle timer siden..!

Brian

Fra : A.Kaup

Dato : 10-01-09 07:47

> En 28-årig mand mistede i nat livet efter vild kørsel gennem Odenses
> gader, oplyser politiet.Med 140 km/t kørte han gennem Albanigade i det
> centrale Odense i en BMW 5 med stjålne nummerplader.

Tja - i foråret var det længere oppe af Albanigade, da en klovn syntes
det var sjovt at køre i modsatte vejbane, til trods for at
midterrabatten var besat med store træer. Det kostede et nyt træ og et
menneskeliv - træet kunne da erstattes... Desværre var det ikke
chaufføren det gik ud over!
Akaup.

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 16:43

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> førersædet."
> Men nu er han da heldigvis ikke til fare for andre længere......

Korrekt, men hvorfor pokker skal han dog ødelægge den fine bil med sine
fjolserier? Kunne han ikke bare hoppe i havnen i stedet, hvis han havde et
dødsønske?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Nicolai

Dato : 11-01-09 19:21

> Korrekt, men hvorfor pokker skal han dog ødelægge den fine bil med sine
> fjolserier? Kunne han ikke bare hoppe i havnen i stedet, hvis han havde et
> dødsønske

Hvis? 140km/t i Odense centrum kan ikke være andet