P3 Guld-nomineringer
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-01-09 03:55

Fra : Ralph

Dato : 08-01-09 17:14

? The Blue Van: Silly Boy
12 Tim Christensen: Superior
13 Lizzie: Ramt I Natten
14 Infernal: Downtown Boys
5 Szhirley: Gl. Kongevej
3 Natasja: Dig & Mig
15 The Storm: Lullaby

Nogen foretrukne?

Doven som jeg er har jeg sat MIN prioritet ind med etteren som den bedste,
og ? når jeg ikke kunne kende kunstner umiddelbart.

--
Ralph

Fra : Mathias

Dato : 09-01-09 23:15

Ralph skrev:
Du får lidt hjælp så

> ? Jooks
Rapper kendt fra bl.a. Rent Mel. Han skulle være klar med noget solo
materiale.
Han er den mørkhårede der dominere den første halvdel af nummeret

http://www.youtube.com/watch?v=OZNhCt8TcVA

> ? Marybell Katastrophy
Århusianere, mener at den ene er uddannet lydkunstner. Maria Timm
spiller med dem. De har udgavet to populære EP'er og nåede lige at
udgive et album sidste år. Det kom dog først efter alle årslisterne var
lavet så på trods af god kritik kom de ikke på nogen af dem.
http://www.youtube.com/watch?v=Ez5XeIgdsws

> ? White Pony: Falling
Ved ikke meget om dem udover at de er en supergruppe. Kender dog kun
Pato Siebenhaar kendt fra Pato og Trolle//Siebenhaar

http://www.youtube.com/watch?v=TWIUcoVH3e4

> ? The Blue Van: Silly Boy
Inspireret af 60'er og 70'er fører de sig frem med en overvældende
energi på scenen. De medvirker i filmen "Kunsten at græde i kor" hvor de
spiller til halballet
http://www.youtube.com/watch?v=XYTRH_abZsU

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-01-09 14:10

Ralph skrev:

> Doven som jeg er har jeg sat MIN prioritet ind med etteren som den bedste,
> og ? når jeg ikke kunne kende kunstner umiddelbart.

God ide. Jeg gør det samme, dog med lidt flere spørgsmålstegn.

P3 Prisen

2 Choir Of Young Believers
3 Mike Sheridan
1 Veto (mest originalt, tror jeg, og mest gennemført)
4 Diefenbach

P3 Kunstneren

2 Carpark North
3 Peter Sommer
1 Spleen United (ud over rampen, ud over grænserne!)
4 Tim Christensen

P3 Gennembruddet

? Blue Van
1 Suspekt (men de burde have måske været i en anden kategori)
3 Sys Bjerre
2 Trolle Siebenhaar

P3 Talentet

? Oh Land
? When Saints Go Machine
? Maria Timm
? Jooks

P3 Eksperimentet

? Lucy Love
? White Pony
? Wong Boys
? Marybell Katastrophy

P3 Hittet

11 Hej Matematik: Walkmand
4 Sys Bjerre: Malene
? White Pony: Falling
10 LOC: XXX Couture
1 Spleen United: Suburbia
? Veto: Build To Fail (kan ikke kende den ene sang fra den anden)
? Camille Jones: Difficult Guys
? Trolle Siebenhaar: These Streets
3 Carpark North: Shall We Be Grateful
2 Volbeat: Maybeline I Hofteholder
8 Mike Sheridan: Med Små Skridt
? The Blue Van: Silly Boy
12 Tim Christensen: Superior
5 Lizzie: Ramt I Natten
6 Infernal: Downtown Boys
2 Szhirley: Gl. Kongevej
9 Natasja: Dig & Mig
7 The Storm: Lullaby

Fra : Martin Bak

Dato : 08-01-09 23:28

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Ralph skrev:

> [...]

10 LOC: XXX Couture
1 Spleen United: Suburbia
? Veto: Build To Fail (kan ikke kende den ene sang fra den anden)

Du godeste... Tim nr. 12 og Sys nr. 4?
Jeg hører ikke meget P3, så jeg kan desværre ikke selv lave en liste, det
ville være mest spørgsmålstegn. Men de to numre kender jeg da, og hvis jeg
skulle vælge skulle der være ca. 100 imellem dem, med Sys nederst

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-01-09 16:55

Martin Bak skrev:

> [...]
> ville være mest spørgsmålstegn. Men de to numre kender jeg da, og hvis jeg
> skulle vælge skulle der være ca. 100 imellem dem, med Sys nederst

Jeg bryder mig ikke om Tims sang og kunne meget godt lide Sys'. Jeg er
lidt træt af Sys, men også lidt træt af Tim. Men jeg har da hørt meget
mere Tim end Sys og har også købt en eller to af hans plader.

Fra : Mathias

Dato : 09-01-09 23:23

Peter Brandt Nielsen skrev:
> P3 Prisen
>
> Choir Of Young Believers

Lidt kedelig i længden, men de andre siger mig mindre.

> P3 Kunstneren
>
> Peter Sommer

Selvom den nyeste single er afskyelig. Er der nogle gode imellem numrene
på den nye plade.

> P3 Gennembruddet
>
> Blue Van
Troede at de havde slået igennem, men åbenbart ikke i Danmark.

> P3 Talentet
>
> Oh Land

Har jeg aldrig hørt før nu, men det lyder meget lovende.

> P3 Eksperimentet
> Marybell Katastrophy

De har stort potentiale og de udnytter de som regel også.

> P3 Hittet
>
> The Blue Van: Silly Boy
Den var sværere. Der er ikke nogen af dem jeg sætter på af egen vilje,
men The Blue Van fortjener at vinde.

Må sige at jeg ser allermest frem til optrædenderne.