John Rambo (lV)
Fra : Steffen

Dato : 09-01-09 12:39

Jeg læste på et tidspunkt en statestik på Rambo lV hvor ofte og hvor mange
der blev slået ihjel men kan ikke lige huske hvor. 35-38 minutter inde i
film er en synger men hvilken sang er det og hvem har skrevet/indspillet
den?

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-01-09 14:22

In news:bd63c$496728cb$55daa83c$13775@news.galnet.dk,
Steffen <lilbrorspam@galnet.dk> typed:
> [...]
> mange der blev slået ihjel men kan ikke lige huske hvor. 35-38
> minutter inde i film er en synger men hvilken sang er det og hvem har

Har du prøvet YouTube ? Prøv at søge på "Song in Rambo 4" der er masser af
muligheder.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Steffen

Dato : 16-01-09 13:57

Orginal sang og kunster fundet . Jake La Botz ; Wishing Well. Også ham der
er skuespilleren. Ganske udmærket musik

http://www.youtube.com/watch?v=OrebrG_S7cI

Men hvad med statestikken ?

Steffen

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-01-09 15:08

In news:f264f$497075bf$55daa83c$16755@news.galnet.dk,
> [...]
> Orginal sang og kunster fundet . Jake La Botz ; Wishing Well. Også
> ham der er skuespilleren. Ganske udmærket musik

Hej igen.

Tror du at der overhovedet er lavet en statistik over antallet af dræbte ?
Jeg ved godt nok ikke hvor man skulle søge efter sådan en oplysning.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-01-09 15:53

Tove Krieger skrev:

> Tror du at der overhovedet er lavet en statistik over antallet af dræbte
> ? Jeg ved godt nok ikke hvor man skulle søge efter sådan en oplysning.

Hvad tror du internettet blev oprettet for, hvis ikke til
lister over ubrugelige statistikker?
http://www.moviebodycounts.com

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-01-09 17:29

In news:49709f6b$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> typed:

> Hvad tror du internettet blev oprettet for, hvis ikke til
> lister over ubrugelige statistikker?
> http://www.moviebodycounts.com

Der kan man bare se Godt at der er andre der ved mere om den sag end
jeg gør. Jeg troede at det bare var "én to mange" der blev slagtet i sådanne
film.

Fra : Martin Johansson

Dato : 16-01-09 15:45

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvad med statestikken ?

Fundet på imdbs trivia sektion:
"Has a kill count of 236, the most for any Rambo film."
http://www.imdb.com/title/tt0462499/trivia

Mvh Martin Johansson

Fra : Kim2000

Dato : 16-01-09 22:47

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:49709d6f$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Fundet på imdbs trivia sektion:
> "Has a kill count of 236, the most for any Rambo film."
> http://www.imdb.com/title/tt0462499/trivia

Og den ene skudt med TMG på 1 meters afstand. Forrygende blodige effekter