Bosch tørretumbler varmer ikke
Fra : Steen Christensen

Dato : 09-01-09 21:19

Hej.

Jeg har en Bosch Tørretumbler model WTA 4100, som er holdt op med at
varme efter en strømafbrydelse.

Jeg har tidligere haft en tumbler, hvor der var en thermosikring på
bagsiden, der kunne falde ud, og som blot skulle trykkes ind igen for at
maskinen kunne varme igen, men jeg kan ikke finde sådan en knap på min
Bosch.

Er der nogen her der har kendskab til hvad problemet kan være?

Steen Christensen
Tourinnes-la-Grosse, Belgien

Fra : Steen Christensen

Dato : 09-01-09 22:09

Den Fri, 09 Jan 2009 20:19:18 +0000 skrev Steen Christensen:

> [...]
> Bosch.
>
> Er der nogen her der har kendskab til hvad problemet kan være?

Jeg fandt løsningen selv. Thermosikringen sidder bagved bagpanelet der
blot skulle skrues af for at resette.