Politiet har åbenbart ombestemt sig
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-09 13:20

Jeg læste, før jul engang, at disse automatiske fartkontroller ikke skulle
sættes op med det samme, da der ikke var foretaget nogen målinger inden de
blev sat op, så der reelt ikke var noget at sammenligne med efter
opsættelsen.
Nu ser jeg så i avisen, i dag, at de er ved at blive sat op nu (ikke at det
gør mig noget), men var det ikke bedre at vente, så man havde et
sammenligningsgrundlag?
http://www.dagbladetonline.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090108/LN_ROSKILDE/968546566/3000

Jeg mener, man kan jo ikke se om de har hjulpet, hvis man ikke kender til
trafikken/farten inden de opsættes.

Og så er januar udsalget startet hos en af byens autoforhandlere
http://www.dagbladetonline.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090107/FORSIDE_ROSKILDE/986053975/3000
Der er mange spændende ting i den kælder.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-01-09 13:37

Per Beer Hansen skrev:

> Der er mange spændende ting i den kælder.

Er der ingen bedler?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-09 13:43

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Er der ingen bedler?

Det tror jeg ikke.
Men så vidt jeg husker, så er/var der, foruden M1'eren, også nogle af hans
andre racervogne, en spritny BMW Z1'er, samt lidt gamle veteranbiler. Det er
efterhånden også ved at være nogle år siden jeg sidst var dernede.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-01-09 13:51

Per Beer Hansen skrev:

> Det er efterhånden også ved at være nogle år siden jeg
> sidst var dernede.

Okay
Hans
www.zofiaoghans.dk