Æg i "nedløbsrøret"
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-01-09 01:56

Nogen har syntes det var sjovt at forsøge at lave spejlæg på min
forrude så mine "afløbskanaler" er blevet skyllet igennem med rå æg
(og rigelige mængder vand efterfølgende).

Der er vel ikke noget der kan tage skade af æg sådan et sted vel? Jeg
har selvfølgelig sørget for at der ikke kom æggeskal ned i afløbet.

....ja, jeg blev rimelig gal over at skulle starte dagen med bilvask :
( Eneste bil på parkeringspladsen det er gået ud over, smadret æg lige
i synsfeltet. Man kan ik lade være med at spekulere på om man har
trådt nogen over tæerne uden at vide det.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-09 13:57

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Nogen har syntes det var sjovt at forsøge at lave spejlæg på min
> forrude

En slags æggeløsning
En kammerat, fik engang smidt en lagkage (ja sådan en ordentlig moppedreng
fra bageren) ind i sin parkerede bil.
Der var creme og flødeskum over det hele, men vi kunne alligevel ikke lade
være at grine over det

> så mine "afløbskanaler" er blevet skyllet igennem med rå æg
> (og rigelige mængder vand efterfølgende).

Det skulle der vel ikke ske det helt store ved.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-01-09 19:28

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> En slags æggeløsning

Bare der ik er nogen der er blevet gravid af det, der lå noget hvidt snask
under bilen også ;)

> En kammerat, fik engang smidt en lagkage (ja sådan en ordentlig
> moppedreng fra bageren) ind i sin parkerede bil.
> Der var creme og flødeskum over det hele, men vi kunne alligevel ikke
> lade være at grine over det

hehe, det tror jeg også jeg ville have haft svært ved ikke at grine af -
lige indtil jeg sku igang med rengøringen :s

> Det skulle der vel ikke ske det helt store ved.

Godt, det håber jeg på du har ret i så :)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-01-09 19:35

On 08 Jan 2009 18:27:39 GMT, Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk>
wrote:

> [...]
>lige indtil jeg sku igang med rengøringen :s

>Godt, det håber jeg på du har ret i så :)

I værste fald popper et spejlæg op til sommer ))

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-01-09 19:42

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> wrote in

> I værste fald popper et spejlæg op til sommer ))

Interessant tanke :)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-09 21:13

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i meddelelsen

> Bare der ik er nogen der er blevet gravid af det, der lå noget hvidt snask
> under bilen også ;)

Måske dette så er fra overvågningskammeraet:
http://i55.photobucket.com/albums/g134/dreemweevrr/interweb%20goodies/tailpipe.jpg
(IKKE for sarte sjæle)

>hehe, det tror jeg også jeg ville have haft svært ved ikke at grine af -
>lige indtil jeg sku igang med rengøringen :s

Ja det var en underlig sag, bilen var ikke brudt op, bare låst/dirket op
(det var en Ford) og intet var stjålet eller noget.
Der var kun spredt kage over det hele

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 09-01-09 11:53

Per Beer Hansen wrote:
> En kammerat, fik engang smidt en lagkage (ja sådan en ordentlig
> moppedreng fra bageren) ind i sin parkerede bil.
> Der var creme og flødeskum over det hele, men vi kunne alligevel ikke
> lade være at grine over det

Måske en bager/konditor-ekspedient han havde været intim med og derefter
vraget til fordel for næste erobring?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-01-09 06:01

On Jan 8, 1:57 pm, "Per Beer Hansen" <perbeerNOS...@NOSPAMperbeer.dk>
wrote:

> Det skulle der vel ikke ske det helt store ved.

Bare det er koldt vand, for shjv så koagulerer æggehvide vist ved
varmt vand.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-09 14:03

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Bare det er koldt vand,

Det tog jeg som en selvfølge.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per*

Dato : 08-01-09 17:10

"Henrik Stidsen"

Der er vel ikke noget der kan tage skade af æg sådan et sted vel?

Det kan man ægge vide

Per*

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-01-09 19:24

"Per*" <oh-no@nospam.dk> wrote in

> Der er vel ikke noget der kan tage skade af æg sådan et sted vel?

> Det kan man ægge vide

hehe :)

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-01-09 18:54

On Thu, 08 Jan 2009 17:10:17 +0100, Per* wrote:

> "Henrik Stidsen"
>
> Der er vel ikke noget der kan tage skade af æg sådan et sted vel?
>

> Det kan man ægge vide
>
> Per*

Ydrk.

Nu har vi miseren lige omelet.