Skidt i badeværelse
Fra : peda@aabc.dk

Dato : 09-01-09 17:31

Hej gruppe
Jeg lige overtaget et hus, hvor der er sorte aflejringer i hjørnerne og
omkring vandhaner mv. Det tyder på at det er en slags svamp hidhørende fra
manglende rengøring. Er der nogen der har et godt råd ( eller kemikalie) til
at fjerne disse

Per

Fra : Mads

Dato : 09-01-09 18:24

On Fri, 9 Jan 2009 17:30:33 +0100, "peda@aabc.dk" <p.dalskov@pc.dk>
wrote:

> [...]
>manglende rengøring. Er der nogen der har et godt råd ( eller kemikalie) til

Grundrens og varmt vand

mvh Mads

Fra : inger.moelgaard.pede~

Dato : 09-01-09 11:58

On 9 Jan., 18:24, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> Grundrens og varmt vand
>
> mvh Mads

eller klorin.

Hilsen Inger

Fra : Erik Andersen

Dato : 10-01-09 16:54

<inger.moelgaard.pedersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 9 Jan., 18:24, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> Grundrens og varmt vand
>
> mvh Mads

eller klorin.

Hilsen Inger

Pas på med klorin.
Jeg kender en der totalt fik ødelagt maven ved at anvende klorin til
rengøring. Der er noget med at det kan gå ind og angribe
tarm-et-eller -andet - og det tager år at få orden på igen.
/Erik

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-01-09 20:09

"peda@aabc.dk" <p.dalskov@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> manglende rengøring. Er der nogen der har et godt råd ( eller kemikalie)

Ajax laver en skumspray der både affedter, og indeholder klorin. Den er god
til det. Sprøjt på, dæk over med husholdningsfilm og skrub dagen efter.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 21:16

peda@aabc.dk wrote:
> [...]
> og omkring vandhaner mv. Det tyder på at det er en slags svamp
> hidhørende fra manglende rengøring. Er der nogen der har et godt råd

Rodalon som kan købes hos Matas