Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoworkshop i Abruzzo
Fra : Søren Friberg

Dato : 08-01-09 20:31

Fra : Peter Marker

Dato : 08-01-09 21:25

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse
news:49665492$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> http://hanskrusephotography.blogspot.com/2008/12/photo-workshop-abruzzo-italy-june-11-15.html
>
> --
> Kh Søren Friberg,
> http://fotofriberg.dk - http://www.slagskygger.dk -
> http://sfriberg.onexposure.net

Hej

Er der nogen her i gruppen der har været på en af disse workshops og som kan
komme med lidt tips og tricks. Jeg skal derned til juni.

/Peter

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-01-09 19:15

"Peter Marker" <peter_8361@_fjernes_yahoo.dk> wrote in message

> Er der nogen her i gruppen der har været på en af disse workshops og som
> kan komme med lidt tips og tricks. Jeg skal derned til juni.

Tak for det Peter, jeg har sendt dig en mail så du kan spørge løs.

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse www.hanskrusephotography.com

Fra : Brian Lund

Dato : 09-01-09 08:42

> http://hanskrusephotography.blogspot.com/2008/12/photo-workshop-abruzzo-italy-june-11-15.html

Det kører vist helt godt for Hans, jeg har sagt det før og siger det igen,
jeg overvejer kraftigt at tage med på sådan en tur, men inden jeg får taget
mig sammen er der sgu nok udsolgt..!

Jeg ville ønske jeg havde mere fritid men samme løn, hehe!

Brian

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-01-09 19:16

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> wrote in message

> Det kører vist helt godt for Hans, jeg har sagt det før og siger det igen,
> jeg overvejer kraftigt at tage med på sådan en tur, men inden jeg får
> taget mig sammen er der sgu nok udsolgt..!

Helt så hurtigt går det ikke da jeg har lagt nye ture op. Det være
interessant om du tog med.

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-01-09 19:14

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> wrote in message
> http://hanskrusephotography.blogspot.com/2008/12/photo-workshop-abruzzo-italy-june-11-15.html

Tak for interessen. Jeg lægger ikke længere workshopbeskrivelser på dette
sted. De er nu på min nye hjemmeside http://hanskrusephotography.com/ under
workshops http://hanskrusephotography.com/workshops. Der vil med tiden komme
nye steder til. Indtil videre koncentrerer jeg emnet til
landskabsfotografering. Jeg havde den store fornøjelse at have en fra
gruppen med i Abruzzo i oktober, Bo Bjerre. Det var en international gruppe
med 2 fra Irland, 1 fra New Zealand boende i England, 1 fra Tyskland, 1 fra
Ungarn og 3 fra Danmark.

Fra : Søren Friberg

Dato : 11-01-09 20:37

Hans Kruse skrev:
> [...]
> med 2 fra Irland, 1 fra New Zealand boende i England, 1 fra Tyskland, 1 fra

Ja, men det virker spændende for mig. Sådanne arrangementer passer mig
bedst i sommerperioder og jeg må vist konstatere, at de 2 næste af
slagsen er reserveret Men det er jo dejlige billeder derfra. Det
lader til at det næsten er umuligt at ødelægge naturen på et fotografi!

Fra : Jan Boegh

Dato : 12-01-09 11:40

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> er reserveret Men det er jo dejlige billeder derfra. Det lader til at
> det næsten er umuligt at ødelægge naturen på et fotografi!

Lyset er langt bedre forår og efterår. Der er næsten altid dis i
sommerperioden , hvorfor himlen sjældent er særlig god. Tro mig, jeg kender
området godt gennem mange år. Det bedste fotovejr om sommeren er lige efter
tordenvejr, hvor luften er skyllet igennem.

vh
Jan Bøgh

http://jan.boegh.net/Album/index.html

Fra : Hans Kruse

Dato : 12-01-09 12:27

"Jan Boegh" <nobody@nospan.nowhere> wrote in message

> [...]
> kender området godt gennem mange år. Det bedste fotovejr om sommeren er
> lige efter tordenvejr, hvor luften er skyllet igennem.

Midt i Juni er rigtigt godt med blomster og gode farver, men jeg ville ikke
lave noget senere end det, da der så ikke er hverken blomster eller de
farver man får om efteråret. Derfor også det sene tidspunkt året for
efterårsturene. Det bedste lys fås tidligt om morgen, hvor der er køligt og
klart og sidst på eftermiddagen og specielt er det interessant med dramatisk
vejr. En vejrudsigt, der siger skyer, sol og regn samme dag er min
foretrukne vejrudsigt. Bjergene giver en utrolig variation if vejret og
nogle gange er det næsten action fotografi, da der er lynhurtige skift. Nu
skal jeg ikke prædike for dig Jan, som kender området Om sommeren vil
jeg gerne arrangere noget også, men det bliver snarere Island aller andre
nordlige destinationer.

Fra : Søren Friberg

Dato : 12-01-09 12:36

Hans Kruse skrev:
> [...]
> skal jeg ikke prædike for dig Jan, som kender området Om sommeren vil
> jeg gerne arrangere noget også, men det bliver snarere Island aller andre

Jo, sommeren er jo svær selvfølgelig, men en god arbejdende skolelærer
har jo nok fri, men ikke på selvvalgte tidspunkter

--
http://sfriberg.onexposure.net - http://www.radikale.net/sfriberg