Kat og fisk - nu må vi have sandheden.
Fra : Stig Johansen

Dato : 08-01-09 14:17

Hej alle katteelskere.

Ja, som sagt 'Kat og fisk - nu må vi have sandheden.'!

Det handler, selvfølgelig, om vores Twix.

Lad mig rekapitulere:
Rå fisk:
- Det gider han ikke.
Kogt fisk:
- Kogt sej - det kan han lide.
- Kogt Torsk - det kan han også lide.
- Kogt Laks - det gider han ikke.
- Kogt Panq..(det der vietnamisesiske) - det gider han slet ikke.

Vi vil nu afprøve hans smagsløg, og i dag står den på kulmule, og derefter
rødfisk og derefter andre slags fisk.

Nåh ja, det der panq.. er noget vi selv godt kan lide - stegt på pande -, og
i og med, at vi havde købt en del, som Twix ikke gad, måtte vi spise det
selv.

Samtale mellem Konen og svogeren:
Hvad skal i have at spise i dag ?
Vi skal have rester.
Nåh - har knægten været på besøg ?
Næh - det var såmænd det, som Twix ikke gad at spise

Stig Johansen

Fra : Ladyinred

Dato : 08-01-09 15:50

> [...]
> Vi skal have rester.
> Nåh - har knægten været på besøg ?
> Næh - det var såmænd det, som Twix ikke gad at spise

Her hos os er fisk heller ikke livretten for mislingerne.
Ingen af vores 3 mislinger er vilde med fisk, skovtroldene godt nippe lidt
til en kogt sejfilet men bimsepigen tror vist man bliver syg af at spise det
hun rører det slet ikke.
Hos os er kylling det helt store hit
Så det med at kat og fisk 'hører sammen' passer ikke på alle misser
Hilsen
Birgit

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 08-01-09 20:36

Stig Johansen wrote:
> Samtale mellem Konen og svogeren:
> Hvad skal i have at spise i dag ?
> Vi skal have rester.
> Nåh - har knægten været på besøg ?
> Næh - det var såmænd det, som Twix ikke gad at spise

Jeg synes der mangler den sidste linie, muligvis inkl. et antal
spørgsmåls- og udråbstegn?

Fra : Stig Johansen

Dato : 09-01-09 05:41

Stig Johansen wrote:

> Vi vil nu afprøve hans smagsløg, og i dag står den på kulmule, og derefter
> rødfisk og derefter andre slags fisk.

Nåh, kulmule gider han heller ikke.
Ikke engang smage på det, kun vrænge på næsen.

Underligt for vi (her i huset) som mennesker synes nu ikke der er den helt
store forskel.

De er åbenbart meget kræsne, de der katte

Stig Johansen

Fra : Kate

Dato : 13-01-09 18:39

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> Samtale mellem Konen og svogeren:
> Hvad skal i have at spise i dag ?
> Vi skal have rester.
> Nåh - har knægten været på besøg ?
> Næh - det var såmænd det, som Twix ikke gad at spise

Hahaha, ville gerne have set svogerens ansigt ved den besked

Mine får ikke så meget fisk må jeg erkende, men det er fordi jeg ikke
selv bryder mig om det. Dog må jeg sige at torsk ikke er et hit hos
mine, mens sej og skrubber ryger ned på rekord tid. Laks har mine vidst
aldrig fået, så det kan jeg ikke udtale mig om. Sild kunne de forrige
ikke snuppe, så det er ikke prøvet på disse to

--
Kate

gerne ældre.