CD-ROM Toolkit fra FWB software - kan ikke~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-07-01 08:35

Er der nogen der har subject ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net
http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-07-01 12:58

> Er der nogen der har subject ?

hvilken version bruger du? Hvis der er tale om den originale OEM kan den
ikke bruges med Mac OS 8 og opefter.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-07-01 13:10

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> hvilken version bruger du? Hvis der er tale om den originale OEM kan den
> ikke bruges med Mac OS 8 og opefter.

Jeg har lige fået cdromtoolkit35, som jeg ikke har prøvwet endnu, men
jeg vender lige tilbage med et svar.

Der er OS 9.1 på dyret, men efter jeg havde installeret kan den ikke
længere se CD drevet (

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-07-01 15:09

> Jeg har lige fået cdromtoolkit35, som jeg ikke har prøvwet endnu, men
> jeg vender lige tilbage med et svar.

Er det nyeste version? Jeg er ikke sikker på at 3.5 er tilstrækkeligt
til 9.1

> Der er OS 9.1 på dyret, men efter jeg havde installeret kan den ikke
> længere se CD drevet (

Hvad lå der før?

FWB's driversoftware er hysterisk mht systemversioner, jeg ville ikke
røre FWB med en iltang, skift til Intertech CD/HD toolkits, der skal du
heller ikke betale for opgraderinger som med FWB.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-07-01 16:07

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Hvad lå der før?

CD/DVD SpeedTools...

> FWB's driversoftware er hysterisk mht systemversioner, jeg ville ikke
> røre FWB med en iltang, skift til Intertech CD/HD toolkits, der skal du
> heller ikke betale for opgraderinger som med FWB.

Jesper har fået CD/DVD SpeedTools med maskinen, men der var lige en
lille CD, som blev væk

--
René

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-07-01 16:53

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> CD/DVD SpeedTools...

nå, det er din han har overtaget - man ved jo efterhånden hvad de fast
skribenter her i gruppen bruger

> Jesper har fået CD/DVD SpeedTools med maskinen, men der var lige en
> lille CD, som blev væk

den kan downloades og aktiveres hvis han har sit/dit
registreringsnummer.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 28-07-01 01:26

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> nå, det er din han har overtaget - man ved jo efterhånden hvad de fast
> skribenter her i gruppen bruger

Yep.

> den kan downloades og aktiveres hvis han har sit/dit
> registreringsnummer.

Problemet er, at alle opdateringer er krypterert og pw kan findes i den
elektroniske manual, som man har liggende sammen med programmet. Da jeg
ikke har brug for programmet længere, så har jeg IKKE gemt den manual,
så den er forsvundet sammen med CD'en.

Jeg har desværre ikke længere den kvittering jeg modtog, da jeg i sin
tid købte programmet, men jeg har ordrenr o. lign, men indtil videre har
jeg ikke fået svar fra dem.

--
René

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-07-01 15:41

Hej Jesper

Du kan sagtens bruge alle CD Rom Toolkit fra version 2.0SE til den nyeste 4.x
på OS 9.1. Men det du skal være opmærksom på, er, at alle versioner tidligere
end 3.5 inklusive - konflikter med Apples egen CD / CD/DVD Driver. Normalt
vil CDRToolkit selv slå disse drivere fra, men det sker sommetider, at den
ikke gør det - bl.a. i OS 9.x og 9.1. Du skal så manuelt trække CD driveren
ud af udvidelsesmappen og genstarte for at deaktivere Apples egen og aktivere
CDRT.

mvh. Erik Richard

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Jeg har lige fået cdromtoolkit35, som jeg ikke har prøvwet endnu, men
> jeg vender lige tilbage med et svar.
>
> Der er OS 9.1 på dyret, men efter jeg havde installeret kan den ikke
> længere se CD drevet (

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-07-01 13:47

> Er der nogen der har subject ?

Jep efter en en grundig gennemgang af al ens Mac halløjsa, fandt jeg den
CD, som fulgte med maskinen................

)

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net