images / thumbs?
Fra : Frank

Dato : 09-01-09 05:14

Har I nogen ideer mht thumbs? Hvad er bedst imagemagick, libgd,
netpbm eller??

Tidlige anvendte jeg imagemagick under windows og det var ok! Nu
skal jeg bruge det under kubuntu!!

Jeg har forsøgt mig med libgd, - men det er ikke noget at kigge
efter....

Hvad siger I?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 09-01-09 08:30

Frank skrev:
> Tidlige anvendte jeg imagemagick under windows og det var ok! Nu
> skal jeg bruge det under kubuntu!!

Imagemagick - kører også fint på Ubuntu...

People who claim they don't let little things bother
them have never slept in a room with a single mosquito.

Fra : DADK

Dato : 11-01-09 02:38

Dan Storm wrote:

> Imagemagick - kører også fint på Ubuntu...

Det ville også være mærkeligt andet.