"Rulle menu"
Fra : Deniz Karakaplan

Dato : 08-01-09 22:11

Hej alle sammen,

Det er ikke fordi jeg skal bruge det lige nu, men jeg vil meget
gerne lære det:)

Det jeg mener med "rulle menu" er menu, hvor når man fører musen
over det som kommer menuen under.

F. eks. har http://www.trendsales.dk/ det. Før musen over Bazar,
så tror jeg i ved, hvad jeg mener:)

MVH.
Deniz

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 08-01-09 22:55

Den 08-01-2009, skrev Deniz Karakaplan:
> [...]
> gerne lære det:)
>
> Det jeg mener med "rulle menu" er menu, hvor når man fører musen

Pop-up, Drop-down ... kært barn har mange navne.

http://webdesign101.dk/www/cssmenu/oversigt.php

er et rigtigt godt sted at begynde sin jagt på visdom i den retning

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Deniz Karakaplan

Dato : 13-01-09 11:52

Birger Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]

Jeg fik aldrig svaret...

Men tak, jeg prøver det lige.

MVH.