battlestar galactica 4
Fra : Mr. D

Dato : 06-01-09 23:22

Kan nogen forklare mig, hvad der foregår? Er sæson 4 sat i gang? Er det bare
web-episoder, eller kommer der noget reelt? Eller har der været det, der
skal komme, og jeg har sovet i timen?

simon

Fra : Mads

Dato : 06-01-09 23:31

On Tue, 6 Jan 2009 23:22:24 +0100, "Mr. D"
<sigri@detiparantesemail.dk> wrote:

> [...]
>web-episoder, eller kommer der noget reelt? Eller har der været det, der

Mener du her i DK eller "over there" ?

I USA er sæson 4 næsten ovre. Der mangler vist 3-4 afsnit.
http://www.tv.com/battlestar-galactica-2003/show/23557/episode_guide.html

mvh Mads

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 07-01-09 00:21

Mads escribió:

> Mener du her i DK eller "over there" ?
>
> I USA er sæson 4 næsten ovre. Der mangler vist 3-4 afsnit.
> http://www.tv.com/battlestar-galactica-2003/show/23557/episode_guide.html

Næ, anden halvdel af 4. sæson skal først til at begynde. Wikipedias
episode guide er imponerende, og har også datoer for udsendelser i
forskellige lande.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 07-01-09 00:23

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Battlestar_Galactica_(reimagined_series)_episodes