Ingen moms hos Kia?
Fra : Jean

Dato : 07-01-09 22:49

Hej!

Kan en forklare mig, hvorfor der under Van står 0 kr. i moms ud for
modellerne der hedder Sport X?
http://www.kiamotors.dk/PDFReports/Models/Model3.pdf

Mvh Jean.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 08-01-09 01:29

On Wed, 07 Jan 2009 22:48:38 +0100, Jean wrote:

> Hej!
>
> Kan en forklare mig, hvorfor der under Van står 0 kr. i moms ud for
> modellerne der hedder Sport X?
> http://www.kiamotors.dk/PDFReports/Models/Model3.pdf

Ja, prisen er uden moms.

--
Niels

Fra : Jean

Dato : 08-01-09 23:09

Niels skrev:
> Ja, prisen er uden moms.

Doh.. for private er der...

Mvh Jean.

Fra : Klaus G.

Dato : 08-01-09 05:38

> Kan en forklare mig, hvorfor der under Van står 0 kr. i moms ud for
> modellerne der hedder Sport X?
> http://www.kiamotors.dk/PDFReports/Models/Model3.pdf
Van er til erhvervsdrivende og de betaler ikke moms af deres køretøjer :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Jean

Dato : 08-01-09 23:10

Klaus G.:
> Van er til erhvervsdrivende og de betaler ikke moms af deres køretøjer :)

Nu er det jo ikke logisk at Sportsmodellerne kun henvender sig til erhverv,
faktisk ville det være tåbeligt...

Mvh Jean.

Fra : alexbo

Dato : 08-01-09 10:24

"Jean" <ask@me> skrev

> Kan en forklare mig, hvorfor der under Van står 0 kr. i moms ud for
> modellerne der hedder Sport X?
> http://www.kiamotors.dk/PDFReports/Models/Model3.pdf

Mit bedste bud er at den ikke er beregnet endnu, moms på van's er ikke hel
enkel, du kan se andre modeller med samme pris men forskellig moms,
Og en 115 motion der koster 5.000 kr mere end en 90 motion men kun 200 kr.
mere i moms.

Jeg kan forestille mig at KIA og SKAT ikke er enige om beregningen for Sport
X modellerne.

Tillægsprisen for farve og momsen på dette hænger heller ikke helt normalt
sammen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jean

Dato : 08-01-09 23:10

Alex skrev:
> Jeg kan forestille mig at KIA og SKAT ikke er enige om beregningen for
> Sport X modellerne.

Tak det lyder mere fornuftigt.

Mvh Jean.