Skattefar konfiskerer biler ?
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-09 21:58

Underligt der ikke har været noget om de par biler Skattefar nappede i
morgen i Københavnstrup ;)

..... Det må være ret surt at gå hjem.
--
Jan_stevns

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-01-09 22:08

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
> Underligt der ikke har været noget om de par biler Skattefar nappede i
> morgen i Københavnstrup ;)
>
> .... Det må være ret surt at gå hjem.
> --
> Jan_stevns

Tjah - der skal nok komme ballade over det.
Men her i vor 500 meter gade på Amager undrer det da mig noget at der
hoolder 3 svensk registrerede biler hver aften.
Den ene har holdt her hver dag i over et år, den anden siden tidligt på
sommeren og den tredie kom lige før jul.
Men jeg ved nogenlunde hvor ejerne bor - ser ud til at være i samme opgang
!?
Den ene holdt her hele dagen i dag (igen).
Godt nok hænger vi lige så godt fast i Malmø som i København - men jeg
syntes nu det er underligt alligevel

Men det er vel først og fremmest de etnisk udfordrede i meget store tyske
biler, der tiltrækker sig Skat's opmærksomhed.
Men de andre kommer vel også i søgelyset snart - så kan der blive lidt flere
pladser i gaden til os stakler, der har betalt for det via afgifterne.
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Henning

Dato : 08-01-09 08:49

>Men det er vel først og fremmest de etnisk udfordrede i meget store tyske
>biler, der tiltrækker sig Skat's opmærksomhed.

Den jeg så i går morges på Jagtvej, var vist en ganske almindelig
gammel Toyota? 4 Told-folk som lå og kravlede rundt og afmonterede
nummerplader.

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-09 08:55

Jesper Hedegaard wrote:
> [...]
> Den ene har holdt her hver dag i over et år, den anden siden tidligt
> på sommeren og den tredie kom lige før jul.

Uha! Pas på med at sige sådan noget i den her gruppe!
Folk er blevet kaldt stikkere og tilsvinet for blot at have bemærket en bil
på udenlandske nr.plader.
Ellers har gruppens alfa-hanner og deres rygklappere (og andre fjolser)
måske skiftet holdning. Vindretningen skifter jo hver dag.

Martin

Fra : John Sahl

Dato : 08-01-09 09:02

Martin wrote:
> [...]
> Ellers har gruppens alfa-hanner og deres rygklappere (og andre
> fjolser) måske skiftet holdning. Vindretningen skifter jo hver dag.

Uha, føler du dig trådt på?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Søren

Dato : 08-01-09 09:02

"Martin" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ellers har gruppens alfa-hanner og deres rygklappere (og andre fjolser)
> måske skiftet holdning. Vindretningen skifter jo hver dag.

Jeg forstår heller ikke hvorfor man er stikker hvis man stopper en tyv der
stjæler penge fra dig.

De vil nok anmelde en indbrudstyv eller lommetyv, men hvis folk stjæler
penge fra den samme person ved at snyde i skat eller socialhjælp, så er det
pludselig stikkeri.

Husk at folk der snyder staten, snyder dig. Hver gang nogen snyder staten
for skattekroner, afgiftskroner mv. så skal de pange ind på anden måde.
F,.eks. ved at skære på sygehuse, skoler, sætte skatten op, højere afgifter
på biler.

Så hvordan kan man være stikker, hvis man melder folk der direkte eller
indirekte stjæler fra dig ?

Logiken halter. En tyv er en tyv, uanset om det er direkte eller indirekte
tyveri.

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-09 22:44

"Søren" <Soeren@soerenneilsen.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg forstår heller ikke hvorfor man er stikker hvis man stopper en tyv der
> stjæler penge fra dig.

Det er "man" heller ikke.

> [...]
>
> Husk at folk der snyder staten, snyder dig. Hver gang nogen snyder staten
> for skattekroner, afgiftskroner mv. så skal de pange ind på anden måde.

Interessant. Man "snyder" staten ved at unddrage sig afgifter på 180%. Jeg
vil nærmere sige at det er staten der snyder dig, ved at opkræve dem.

> Logiken halter. En tyv er en tyv, uanset om det er direkte eller indirekte
> tyveri.

Jep. Så meld staten for tyveri.

/Kim

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-09 13:25

"jan_stevns" skrev i meddelelsen
> Underligt der ikke har været noget om de par biler Skattefar nappede i
> morgen i Københavnstrup ;)

Jeg så det i morgen TV på TV2 i går.
Jeg synes den ene bil lignede en gammel Toyoyta Carina E (var lidt svært at
se, da det var på afstand).

> .... Det må være ret surt at gå hjem.

De har jo selv været ude om det og de mange penge de har sparet i afgift,
dem kan de jo så nu bruge til bus/tog/taxa
Eller er der noget om, at de skal betale afgiften + bøde, nu hvor de er
blevet nappet?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-01-09 13:38

Per Beer Hansen skrev:

> Jeg synes den ene bil lignede en gammel Toyoyta Carina E (var lidt
> svært at se, da det var på afstand).

Osse ret atraktiv!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-09 13:44

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Osse ret atraktiv!

Jo jo, den er skam ikke så ringe endda, der ku' man jo hurtigt snøre
skattefar for mange hundrede kroner, med sådan en

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-01-09 13:50

Per Beer Hansen skrev:

> Jo jo, den er skam ikke så ringe endda, der ku' man jo hurtigt snøre
> skattefar for mange hundrede kroner, med sådan en

Jow jow LOL
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Christian Denfjerde

Dato : 09-01-09 04:18

On 8 Jan., 08:54, "Martin" <-> wrote:

> [...]
> Ellers har gruppens alfa-hanner og deres rygklappere (og andre fjolser)
> måske skiftet holdning. Vindretningen skifter jo hver dag.

Jeg er personligt fuldstændig ligeglad med om det er rocker
præsidenter, narkobaroner, pornokonger, hashklubber eller etniske
skydegale bander der ejer bilerne.
Hvis det kan tilskynde anholdelse af svinene så stik dem til politiet.
Faktisk så ville det være fint hvis en anden havde klistret en
nummerplade på fra mongoliet i nattens mulm og mørke, alene med den
bagtanke at give politiet en chance for at nakke dem.

CHR IV