Så har man set det med....
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-09 12:14

Blev lige standset af ordensmagten i dag og gæt lige en gang hvad han var
kørende i (civilbil).

En Hundej Sonata, så har man da set det med

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 12:21

Per Beer Hansen skrev:

> En Hundej Sonata, så har man da set det med

Så var mit forslag her forleden om Trabi'er som nye vogne måske alligevel
ikke så urealistisk!?

Btw: hvad blev du stoppet for? Speeding igen?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-09 12:25

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Så var mit forslag her forleden om Trabi'er som nye vogne måske alligevel
> ikke så urealistisk!?

Nej det er jo næsten samme vogn (mon Folmer er af samme opfattelse )

> Btw: hvad blev du stoppet for? Speeding igen?

Nej nej, jeg har skam lært lektien, hvad det angår, nej det var bare et
rutine stop, kørekort chek og den slags.
Jeg slap uden videre tiltale

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 12:32

Per Beer Hansen skrev:

> (mon Folmer er af samme opfattelse
> )

Næppe!

> Nej nej, jeg har skam lært lektien, hvad det angår, nej det var bare
> et rutine stop, kørekort chek og den slags.

Hmnn...længe siden jeg er blevet stoppet på dén konto - det var mere da jeg
kørte Kadett!

> Jeg slap uden videre tiltale

Hæ hæ

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-09 12:49

> Næppe!

Er der ellers ikke noget med, at sådan en Sonata er bygget på licens over
den gamle trabi? (eller var det Wartburg den blev bygget over? )

> Hmnn...længe siden jeg er blevet stoppet på dén konto -

Samme her, tror faktiskt ikke jeg er blevet stoppet siden dengang vi holdt
grillfest nede hos dig (hvis jeg ser bort fra min betingede frakendelse i
2005).
Da blev jeg (og Thomas Strandtoft) stoppet, da vi kom tilbage til Roskilde
midt om natten.

> det var mere da jeg kørte Kadett!

I mine helt unge dage, da blev jeg gerne stoppet 3-5 gange om ugen, tror dog
at nogen gange så kedede Politiet sig bare og ville lige have en sludder for
en sladder, det var i hvert fald meget sjældent det blev til bøder.
Jeg kørte dog også meget om natten dengang.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 13:00

Per Beer Hansen skrev:

> Er der ellers ikke noget med, at sådan en Sonata er bygget på licens
> over den gamle trabi? (eller var det Wartburg den blev bygget over? )

Mener egentlig den er et forstadie til Moscovitch!?

> [...]
> frakendelse i 2005).
> Da blev jeg (og Thomas Strandtoft) stoppet, da vi kom tilbage til

Hæ hæ - jeg havde ikke kørt mere end en måned eller sådan i min GSi før
jeg var stoppet 2 gange

> [...]
> tror dog at nogen gange så kedede Politiet sig bare og ville lige
> have en sludder for en sladder, det var i hvert fald meget sjældent

Det var voldsomt!

Da jeg var blevet stoppet 10 gange holdt jeg op med at tælle - men vi
snakker højst 20-25 gange i hele mit liv, tror jeg

Ikke sært de er underbemandede!

> Jeg kørte dog også meget om natten dengang.

Ja, det trigger mere

Skilte engang min Triumph 2000 ad i et P-hus da den skulle til maler -
foregik ved midnatstid efter fyraften; der skulle de osse lige se nøgler mv.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-09 13:09

> Mener egentlig den er et forstadie til Moscovitch!?

Ja nu du siger det, der er da en slående lighed der

> Det var voldsomt!

Vi hørte måske heller ikke ind under Guds bedste børn, der blev da kørt lidt
dørtræk og så´n
Aldrig noget uforsrvarligt dog (ifølge vores egen mening )

> Da jeg var blevet stoppet 10 gange holdt jeg op med at tælle - men vi
> snakker højst 20-25 gange i hele mit liv, tror jeg

Det var nu også kun de første år, jeg havde kørekort, det var så vildt, så
faldt jeg/de til ro

> Skilte engang min Triumph 2000 ad i et P-hus da den skulle til maler -
> foregik ved midnatstid efter fyraften; der skulle de osse lige se nøgler
> mv.

He he, det virker også lidt suspekt

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 13:17

Per Beer Hansen skrev:

> Ja nu du siger det, der er da en slående lighed der

Ja, ik?

> Vi hørte måske heller ikke ind under Guds bedste børn, der blev da
> kørt lidt dørtræk og så´n
> Aldrig noget uforsrvarligt dog (ifølge vores egen mening )

Næsten ikke

> Det var nu også kun de første år, jeg havde kørekort, det var så
> vildt, så faldt jeg/de til ro

Samme hér

> He he, det virker også lidt suspekt

Ja, jeg havde osse stoppet hvis det havde været mig!

Nå, må ud og ta min tørn nu
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-09 14:11

> Nå, må ud og ta min tørn nu

Go' fornøjelse

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 23:28

Per Beer Hansen skrev:

> Go' fornøjelse

Takker!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 06-01-09 17:45

Hans Paulin (6310) skrev:

> Mener egentlig den er et forstadie til Moscovitch!?

Som så var bygget over en BMW.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 23:33

Ib Jakobsen skrev:

> Som så var bygget over en BMW.

Jam, det er jo osse kvali som Folmer kører i!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-01-09 17:44

> [...]
> frakendelse i 2005).
> Da blev jeg (og Thomas Strandtoft) stoppet, da vi kom tilbage til

De havde travlt den aften/nat, jeg blev stoppet på motorstien lige nord
for Kolding lige netop som Bjørn havde åbnet to portioner humlevand -
behøver jeg sige der faldt en invitation til at tage en dyb indånding og
puuuuuuuuste ....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-09 20:52

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> for Kolding lige netop som Bjørn havde åbnet to portioner humlevand -
> behøver jeg sige der faldt en invitation til at tage en dyb indånding og

He he, tror du ikke mere at det var de slingrende hjul, de havde fået øje på

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-01-09 00:45

> He he, tror du ikke mere at det var de slingrende hjul, de havde fået
> øje på

He-he, nej det blev skam skruet ordentligt fast allerede på vej hen til
Hans....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 23:31

Brian Sørup skrev:

> [...]
> nord for Kolding lige netop som Bjørn havde åbnet to portioner
> humlevand - behøver jeg sige der faldt en invitation til at tage en

LOL
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : -=JF=-

Dato : 06-01-09 21:08

Per Beer Hansen skrev:

> I mine helt unge dage, da blev jeg gerne stoppet 3-5 gange om ugen, tror
Det samme her!
I 70'erne havde jeg en Volvo 164e... Stor guldmetallic 3-liters vogn, og
det syntes de tilsyneladende ikke var foreneligt med læderjakke,
Wranglervest langt hår og ditto overskæg

Mand hvor blev jeg stoppet i tide og utide!
HS HS, forespørgsel kom!

--
Mvh. John

Life is what happens while you are busy making other plans.
John Lennon

Fra : Tom

Dato : 06-01-09 19:31

> Næppe!

mener nu ellers at huske at Folmers skulle være en mandagsbil som ikke har
givet andet end problemer

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 23:34

Tom skrev:

> mener nu ellers at huske at Folmers skulle være en mandagsbil som
> ikke har givet andet end problemer

Ja, nu du siger det! LOL
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : -=JF=-

Dato : 06-01-09 21:04

Per Beer Hansen skrev:

> nej det var bare et
> rutine stop, kørekort chek og den slags.

Sidst jeg blev stoppet af policen, var dengang vi skulle skifte kørekort
fra de bløde kort til de laminerede kort... Dvs. modellen forud for
'kreditkortet' som bruges i dag.

Det er godt nok nogle timer siden efterhånden

Jeg kan huske det, for jeg havde nemlig kun det hvide midlertidige kort
at vise frem.

Fra : A.Kaup

Dato : 06-01-09 07:29

> [...]
> en sladder, det var i hvert fald meget sjældent det blev til bøder.
> Jeg kørte dog også meget om natten dengang.

Hold da alligevel op - har haft kørekort i snart 10 år, og stort set
også bil lige siden. Er aldrig blevet stoppet, og det til trods for at
de første 2 år var bilen en ´77 Golf GTI. (Nå ja - vi snakker kørsel
på landet - Thy, men alligevel)
I den afløsende bil (Nissan Miicra 1.NUL) mest kørt på Fyn er det
heller ikke blevet til andet end en P-bøde, da en eks' veninde
parkerede bilen ulovligt...

>Vi hørte måske heller ikke ind under Guds bedste børn, der blev da kørt lidt dørtræk og så´n
ERGO - jeg må hører vel ind under Guds bedste børn Kører generelt
pænt...

Mvh. Akaup.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-09 17:27

"A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hold da alligevel op - har haft kørekort i snart 10 år, og stort set
> også bil lige siden.

Jeg runder de 27 år her til sommer og har i alle årene haft bil.

>Er aldrig blevet stoppet, og det til trods for at
> de første 2 år var bilen en ´77 Golf GTI. (Nå ja - vi snakker kørsel
> på landet - Thy, men alligevel)

Jeg har i alle årene holdt til i Roskilde (verdens navle )

> [...]
> parkerede bilen ulovligt...

> ERGO - jeg må hører vel ind under Guds bedste børn Kører generelt

Jamen jeg kører skam også pænt, nu
Det har jeg faktisk gjort i mange år, det var kun lige de første 2-4 år der
var lidt "vilde", hvad kørslen angår.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 06-01-09 17:42

Hans Paulin (6310) skrev:

> Så var mit forslag her forleden om Trabi'er som nye vogne måske alligevel
> ikke så urealistisk!?

Næ, det skulle være inde for rækkevidde. Da jeg stod i lære kom den
betjent der skulle udstationeres i sommerhusområdet tøffende i sin
Wartburg. Med sig havde han udrykningshorn og blå lys der skulle
monteres. Lad det være sagt at han morede sig lige så meget som os andre.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 23:30

Ib Jakobsen skrev:

> Lad det være sagt at han morede sig lige så meget som os
> andre.

Forståeligt
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-01-09 03:22

On Jan 6, 5:44 pm, "Brian Sørup" <camaropower...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> for Kolding lige netop som Bjørn havde åbnet to portioner humlevand -
> behøver jeg sige der faldt en invitation til at tage en dyb indånding og

Hvis du som chauffør havde tænkt dig at drikke den ene er det IMO sgu
et dårligt signal at drikke alkohol mens man kører bil.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : oz3bto

Dato : 08-01-09 10:40

> Blev lige standset af ordensmagten i dag og gæt lige en gang hvad han var
> kørende i (civilbil).
>
> En Hundej Sonata, så har man da set det med
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.dk - Motorsport
> Noget for pladesmeden: