OT: Online newsposter der virker,søges?
Fra : Rasmus Hauch

Dato : 27-07-01 06:47

Hej NG!
Jeg er ved at være godt træt af ikke at kunne deltage i en diskussion,
år jeg er på arbejde.
Den eneste poster jeg har fundet er Googles og den tager flere timer
om at sende en posting.
Det er ikke særligt anvendeligt...)-:
Er der ikke nogen der kender en der virker ligeså godt, som den gamle
deja.com?
Mvh
Rasmus ZX9R-C (der lige har fået 2 nye pilot sport på.Lææækkert!!!)

Fra : Kasper

Dato : 27-07-01 06:56

"Rasmus Hauch" skrev d. 27-07-01 06:47 dette indlæg :
> [...]
> år jeg er på arbejde.
> * klip *
> Er der ikke nogen der kender en der virker ligeså godt, som den gamle

Jeg bruger www.kandu.dk, da vores maskiner på arbejde ikke kan læse
nyhedsgrupper, men om det virker ligeså godt som deja, ved jeg ikke (den
har jeg nemlig aldrig brugt). Før kandu brugte jeg www.newsgate.dk.

Mvh,

Kasper
Super Blackbird (også med nye Pilot Sport - ditto lækkert)

http://www.kandu.dk/

Fra : RasmusZX9R

Dato : 28-07-01 10:10

Hejsa!
Bare en test.
> Kasper
> Super Blackbird (også med nye Pilot Sport - ditto lækkert)
Var det dig der var med i tirsdags i Gladsaxe/Buddinge på den sorte
"bird" med sort Bagster?

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper

Dato : 30-07-01 07:25

"RasmusZX9R" skrev d. 28-07-01 10:10 dette indlæg :
> Var det dig der var med i tirsdags i Gladsaxe/Buddinge på den sorte
> "bird" med sort Bagster?

Nope,

Min Bird er godt nok sort, men har ingen Bagster, og jeg bor ikke på
Sjælland (derfor kunne jeg naturligvis godt være kommet alligevel....

Kasper

http://www.kandu.dk/