Træsko på nabons grund ?
Fra : Mark Andersen

Dato : 03-01-09 23:19

Jeg har være så uheldi at gleme et par træsko på nabons grund , han vil
ikke give mig dem tilbage , kan jeg andlæge sag mod ham ?

Fra : Per

Dato : 03-01-09 23:38

Mark Andersen wrote:
> Jeg har være så uheldi at gleme et par træsko på nabons grund , han
> vil ikke give mig dem tilbage , kan jeg andlæge sag mod ham ?

Teoretisk set er det strafbart som ulovlig omgang med hittegods.
Straffelovens § 277.

Jeg tvivler dog på at policen gør noget ved sagen.

/ Per

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-01-09 23:42

Mark Andersen skrev den 03-01-2009 23:18:
> Jeg har være så uheldi at gleme et par træsko på nabons grund , han vil
> ikke give mig dem tilbage , kan jeg andlæge sag mod ham ?

Et par træsko = 200 kroner

En advokattime = 2000 kroner.

Kan du ikke bare fortælle din nabo, at du har smittende fodsvamp eller
noget i den duer.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 04-01-09 00:06

Carsten Riis formulerede lørdag:
> Kan du ikke bare fortælle din nabo, at du har smittende fodsvamp eller noget
> i den duer.

Eller få din kat til at sidde på plankeværket og mjave. Resten kender
du

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : alexbo

Dato : 04-01-09 00:59

"Mark Andersen" skrev

> Jeg har være så uheldi at gleme et par træsko på nabons grund , han vil
> ikke give mig dem tilbage , kan jeg andlæge sag mod ham ?

Prøv at se et par tråde tilbage til vindueskiggertråden.

mvh
Alex Christensen

Fra : J

Dato : 04-01-09 00:23

"Mark Andersen" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har være så uheldi at gleme et par træsko på nabons grund , han vil
> ikke give mig dem tilbage , kan jeg andlæge sag mod ham ?

Skal vi gætte på, at hr. Mark Andersen og hr. Jan Jensen (vindus kikkeren)
er én og samme person, der forsøger at lave lidt sjov med det morsomme
sprog. Ha.

Fra : Ivar

Dato : 05-01-09 20:47

J skrev:

> Skal vi gætte på, at hr. Mark Andersen og hr. Jan Jensen (vindus kikkeren) er
> én og samme person,

Det *er* samme person!

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-01-09 19:03

Mark Andersen skrev:
> Jeg har være så uheldi at gleme et par træsko på nabons grund , han vil
> ikke give mig dem tilbage , kan jeg andlæge sag mod ham ?

TROLL

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby