Picasa er klar til Mac
Fra : Steen

Dato : 06-01-09 14:11

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-01-09 14:25

Steen <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> Endeligt
>
> http://googlemac.blogspot.com/2009/01/picasas-macworld-debut.html

og de første meldinger lyder på at det er noget buggy skrammel :)

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-01-09 14:28

> og de første meldinger lyder på at det er noget buggy skrammel :)

<http://twitter.com/siracusa/status/1098234509>

/thomas

Fra : Snorre Berg

Dato : 06-01-09 14:49

Thomas von Hassel skreiv:

> og de første meldinger lyder på at det er noget buggy skrammel :)
>
> /thomas

Den er vel i beta ennå?

--
SB

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-01-09 14:50

Snorre Berg <snorremacberg@gmail.no> wrote:

> Thomas von Hassel skreiv:

> Den er vel i beta ennå?

Der er gået inflation i betegnelsen "Beta" ... og folk ved ikke hvad
begrebet dækker over... og jeg synes det er tvivlsom praksis at lade
alm. brugere være beta testere på den måde.

Nå .. min lille kæphest, jeg holder min mund nu..

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-01-09 14:57

> [...]
> alm. brugere være beta testere på den måde.
>
> Nå .. min lille kæphest, jeg holder min mund nu..

dette var måske så en beta-opfølgning av av av

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Snorre Berg

Dato : 06-01-09 15:26

Thomas von Hassel skreiv:

> [...]
> alm. brugere være beta testere på den måde.
>
> Nå .. min lille kæphest, jeg holder min mund nu..

Nuvel, jeg er ganske enig, men synes betatesting på sluttbrukere kan
forsvares i de tilfeller programvaren kan benyttes gratis.

Når man har betalt for noe bør det imidlertid være så godt som ferdig
testet. (Erare humanum est)

--
SB

Fra : Michael Knudsen

Dato : 06-01-09 12:00

On Jan 6, 5:25 am, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> og de første meldinger lyder på at det er noget buggy skrammel :)

Fungerer upåklageligt hos mig ... endnu!

--
Michael Knudsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 06-01-09 15:41

On Jan 6, 10:59 am, Michael Knudsen <micknud...@gmail.com> wrote:

> Fungerer upåklageligt hos mig ... endnu!

Har dog lige opdaget en mindre bug. Hvis man uploader til Picasa Web
Albums, og der ikke er mere plads, bliver Picasa ved med at prøve at
uploade billederne. Programmet stopper ikke med en "out of space"
fejlmeddelelse.

Jeg opdagede det, fordi der gik lidt kuk i min overgang fra iPhoto til
Picasa. Der blev tilsyneladende lavet kopier af nogle af mine albums
(dårlig navngivning fra min side, tror jeg), og så løb jeg tør for
plads. Til gengæld var det da så ret smart, at upload blot fortsatte
derudaf umiddelbart efter, at jeg slettede de overflødelige albums

--
Michael Knudsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 06-01-09 17:17

On Jan 6, 2:40 pm, Michael Knudsen <micknud...@gmail.com> wrote:

> [...]
> plads. Til gengæld var det da så ret smart, at upload blot fortsatte
> derudaf umiddelbart efter, at jeg slettede de overflødelige albums

Jeg fortsætter med at snakke med mig selv ... Første updatering af
Picasa er allerede klar, og en af ændringerne er "improved handling of
network failures upon upload" eller noget i den dur. Lur mig, om ikke
det fikser ovenstående.

--
Michael Knudsen